Lisa szemszöge
Teljes sokkban szálltam be a liftbe Hope mellé. Ezt nem tudom elhinni. Hogyan? Annyi kérdés van bennem.
- Akármi is van, te akkor is a nővérem vagy - nézett rám könnyes szemmel Hope.
Döntöttem. Rányomtam a földszint gombjára.
- Te pedig a húgom Hope. Mindig azt voltál és mindig az leszel.
Szorosan ölelt át engem, ahogy én is őt. Ez nem fog változtatni ezen, soha. Értetlenül húzódott el.
- Miért lefelé megy a lift?
- Drága húgocskám - mosolygok. - Ma testvér napot tartunk.
Régi hagyomány nálunk. Lehetne ezt csajos napnak is tartani, de akkor mindig jött velünk anya is, így voltak csajos nap és testvér nap.
- Lisa. Engem fognak elővenni ez miatt. Inkább ne.
- Dehogy. Az én ötletem volt.
- Fogadjunk! - húzza össze a szemét. - Rólam képzelnek minden rosszat és nem rólad.
- Rendben 30 dollárban fogadok. Nem szedik le a fejed.
- Állom - fordul előre, amikor leért a lift.
Nem volt hideg kint, pedig csak egy pulóver volt rajtam, rajta pedig egy kardigán.
- Lisa. Szerinted örökbefogadtak?
- Nem tudom - karoltam belé. - Fogalmam sincs. Én emlékszem rád. Kicsik voltunk még. Egyszerűen nem értem.
- Még a hajunk is egyforma. Anya és apa sosem viselkedett másként. Akkor mégis... - elhallgatott és a fejét csóválta.
- Tony biztosan talál valamit. Az az ember nem tud leállni. Tudni...tudni akarod, ha így történik? - félve néztem rá, de ő végül bólintott.
- De Dawson...féltestvér. Hát nem tudom - húzta el a száját. - Nekem te vagy, Lisa.
- Itt is leszek neked. Fodrász? Eléggé kezd lenőni a hajad.
- Legyen és könyvek! - csillan fel a szeme.
Ez egy olyan hír volt, amire nem álltunk készen. Nem is gondoltam volna. Hope nem a testvérem? Mármint vérszerint. Ez sokkoló.
Ezért is döntöttem azonnal ez mellett. Nekünk ez kellett és segíteni is fog nekünk. Nem fog közénk állni. Annyira szoros köztünk a kötelék, amit semmi nem szakíthat el.
Hope szája tele volt croissant-al, én még csak a gyümölcs díszítést ettem.
- Rohadt jól áll ez a hajszín - néztem platina szőke haját.
Mosolyogva nézett rám. A hamvas szőke is illett hozzá, de ez a balayage. Annyira szép hatást kelt.
- És annyira menő, hogy ilyen hullámos. Most már így fogod hordani? - vizslatom még mindig.
- Majd szerinted minden nap lesz kedvem besütni? - néz rám unottan. - Persze, biztosan. De nekem is tetszik - lesz vidámabb.
- Hope - suttogom. - Mondhatok neked valamit?
- Bajod van, látom. Nyögd ki - hajol közelebb.
Mikor nem szólaltam meg a szájába tömött még egy kis croissant.
- Az a helyzet - trancsírozom szét az enyémet a villával. - Szóval..
- Lisa, kérlek.
- Tegnap este Steve randira hívott.
YOU ARE READING
Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/
FanfictionLisa és Hope olyanok, mint a víz és a tűz, mégis a legjobb testvérek és szeretik egymást. Az életük egy átlagosnak hitt napon változik meg, amikor megtámadják őket és szüleik halála után kénytelenek menekülni. Másfél évvel később a Bosszúállók talá...