44. Magyarázat

136 8 0
                                    

Steve szemszöge

Elég meglepett voltam. Mindannyian álltak, csendben. Volt egy torta az asztalon. Körülötte tányérok. Hét, de már csak öt ember volt itt. Az egyik szék feldöntve és egy lyuk a falban. Már kezdtem sejteni mi történt.

- Én is tudni akarom! - kiált fel Tony. - Barnes miért lyukasztottad ki a falat?

- Nem voltál itt délelőtt Tony - ül le először Clint.

Lisa is leült és ijedten nézett rám. Nem tudom én sem mi történt, de leültem mellé a szabad székre.

- Megint csinált valamit? - kérdeztem én.

Aggódva fürkésztem Lisa-t, aki rám nézett.

- Nem csinált most. Mondott. Pontosan tudta, hogy csak Clint és Bucky tud róla.

- Mégis miről? - kérdezi a székre leülve Tony.

Dawson is megtette, végül Bucky is felállította a széket és dühösen ült le. Láttam, hogy keze még most is ökölben van. Vagyis nem szépet mondott.

- Mi sem tudjuk pontosan mi történt - feleli Clint.

Mind kérdőn néztünk Lisa-ra. Ő tudja, mert azonnal lehajtotta a fejét.

- Arra jöttünk be Steve-el a konyhába - folytatja Clint. - hogy Hope és Jack egymással szemben áll. Hope elég ideges volt, Jack csinált valamit és kivittük innen.

- Akkor is bejött, amikor a tortát csinálta - teszi hozzá Bucky. - Direkt mondta azokat, amikor belépett most.

- Na oké. Összegezzük. Tehát délelőtt csinált valamit. De mit? - néz rá Tony újra Lisa-ra.

A lány csak megrázta a fejét. Helyben vagyunk, még most sem tudjuk mi történt akkor. Csak mind sejtjük.

- Aztán bejött és...mondott valamit? - néz most Bucky-ra.

- Igen. Nem lehetett nem félre érteni.

Pedig szóltam neki, hogy hagyja békén. Öngyilkos hajlamai vannak, vagy mi a franc?

- Most pedig ez. Ti ketten ezért voltatok már idegesek. Ti együtt vagytok?

Először azt hittem nekem szól, de Bucky-t nézte. Mi van? Együtt vannak?

- Dehogy - emeli fel a hangját. - Viszont nem hagyhatom, hogy így beszéljen. Te is hallottad Tony!

- Mégis mit? - kérdeztem újra.

- Nyíltan rákérdezett, hogy... - egy pillanatra Bucky-ra nézett. - Hogy, khm. Hogy Bucky...Bucky és Hope..

Még Tony sem tudta befejezni, de bólintottam. Értem már. Most én sem szívesen ejtenék ki ilyesmit, amikor Bucky egy hajszálra van attól, hogy valakit a földbe döngöljön.

- Barnes éppen kiment volna, de akkor is beszólt. Pontosan neki. Mintha ő is akarta volna, hogy Barnes verjen be neki - gondolkodik tovább Tony, már én sejtem miért neki szólt be Jack. Látta jól, hogy Lisa tetszik nekem.

- Inkább csak tudta, hogy úgyis megússza - von vállat Clint.

- És a lyuk a falban? - néztem oda.

- Mondtam neki, hogy mondjon még valamit és mondott - vont most vállat Buck, annyira nem hatotta ez meg.

- Jack ilyen - mind Dawson-ra néztünk. - Tartottuk az elmúlt három évben a kapcsolatot. Neki nincs olyan, hogy nem. Minden nőt megkapott, pontosan ezért akarja ezt is most ennyire. Többet úgysem akar.

Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora