Lisa szemszöge
A folyosón állt kint Clint, amikor kiléptem a saját szobámból.
- Kész a húgod? - szegezi azonnal nekem a kérdést.
Elnevettem magam. Clint imádja a legjobban, ha Hope a konyhában van.
- Nem tudom. Oda megyek.
Dawson is éppen kijött és ránk nézett.
- Tényleg tortát süt a húgod?
- Igen. Gyere nyugodtan.
Tudom, hogy Hope beszélni akar vele. De Dawson nem sürgeti, ami jól esik. Ők valóban testvérek, de jól esett, hogy mégis az én testvéremként hivatkozik rá.
- Csak legyen kész - indul le először Clint.
Kicsit meglepve néztem, hogy Hope mellett Bucky ül az asztalnál. Megint. Hope éppen Bucky-t nézte, de ránk siklott a tekintete. Vajon mit beszéltek? Ki kell még faggatnom.
- Kész? Rohadt jól néz ki! - megy az asztalhoz Clint.
Igaza van. Fehér hab volt és a szélén körben mogyoró. Csoki folyt le róla és málna, szőlő, illetve eper volt a tetején. Kurva jól nézett ki és tudom, hogy finom is.
- Mondd, hogy fel lehet vágni! - állt meg Clint.
- Először hadd csináljak egy fotót!
Hope felállt és elővette a telefonját. Uhh, baszki de jól néz ki. Aztán intett Clintnek, aki felvette a kést. Egy nagy szeletet vágott és maga elé tette. Utána tett le egy kisebbet nekem. Majd mivel egy rohadt nagy sikerült újra, azt Bucky elé tolta, aki Hope elé tette. Hope pedig vissza. Majd Bucky újra elé.
Én már elhúztam a számat. Hope nem fog enni belőle. Öt óra van. Érdekes volt, ahogy egymást nézték mérgesen, majd Hope sóhajtott és végül felvette a villát. Mi a franc? Bucky pedig csak halvány mosollyal fordult előre.
Mikor leültem szugeráltam Hope-ot, aki végül rám nézett. Kimeresztettem a szemem, de csak apró váll rándítással jelezte, hogy semmi. Ez semmi? Jó értem, nehéz ezt így kikerülni neki, de valami bűzlött nekem.
- Áhh - nyögött fel Clint, mire mind kérdőn néztünk rá. - Ez kurva finom.
- Tudom - felelte Bucky.
- Még nem is ettél - nézi a tányérját Clint.
- Én voltam az, aki a maradékot megehette - von vállat a férfi boldogan.
Megint Hope-ra néztem, aki ugyanúgy engem bámult. Össze húztam a szemem, de ő csak megforgatta az övét. Hogy hogy megint itt volt? A muffint is együtt sütötték. Gyanús nekem.
- Legközelebb én leszek!
- Clint - néz rá Hope. - Honnan tudod, hogy lesz legközelebb?
- Ezek után? Mindennap.
Mosolyogva ettem én is bele. Anyám, imádom ha süt. Hope még a telefont nyomkodta, majd letette és fura arccal méregette a saját tortáját. Hmm, vajon meg lehetne oldani, hogy ne egyen?
- Ne nézegesd, hanem egyél - szólt rá Bucky, aha tehát nem lehet ezt kikerülni.
- Ez tényleg finom - néz rá aranyosan mosolyogva Dawson.
Hope is mosolygott. Remélem beszélnek is majd. Tony sétált be, amire mind felkaptuk a fejünk. Tudom, hogy a lányok elmentek, de azt nem tudom Steve hova ment. Vajon zavarban leszek megint előtte?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/
FanficLisa és Hope olyanok, mint a víz és a tűz, mégis a legjobb testvérek és szeretik egymást. Az életük egy átlagosnak hitt napon változik meg, amikor megtámadják őket és szüleik halála után kénytelenek menekülni. Másfél évvel később a Bosszúállók talá...