84. Por

115 8 2
                                    

Lisa szemszöge

Hope és Nat négy ruha zsákkal sétált be. Úgy látom a húgom megnézte a fodrászt is.

- Na megvannak! - akasztja fel őket boldogan.

- Mindenkinek a saját stílusa - ért egyet Natasa.

Mikor Pepper is bejött, akkor pedig neki láttunk egymás hajának. Vagyis Hope, ő látott neki. Az enyémet hullámosra csinálta és vízesés fonatba rendezte két oldalt, amibe tett egy csillogó láncot is.

Pepper azt kérte, hogy kontyban fogja fel neki, ami a tarkóján pihent. Natasa egyre hosszabb vörös haja pedig egyenes maradt. A saját hajánál a felét tűzte fel, majd hullámosan omlott a hátára.

A sminkben titokzatos volt. Azt mondta mindenki a ruha színe alapján kapta meg, amit én és Pepper még nem láttunk, de amikor átadta nekem...

- Hope - néztem rá.

- Szexi, de nem túlzottan. Neked való.

Színátmenetes volt. Felül fekete és ahogy haladt lejjebb úgy pompázott a lila minden színében, egyre világosabb árnyalatban. Nem volt kivágása, vállai szabadok voltak. Redőzött dereka volt. Nagyon szép.

Natasa egy földig érő fekete ruhába volt. V nyak kivágása volt, a kulcs csontja kilátszott belőle. Neki is redős volt a szoknya és bal comjáig egy hosszú hasíték volt.

Pepper egy ezüst színű ruhát viselt. Pántja a felkarján volt. Deréktól felfelé csillogó gyöngyök díszítették. Szép A vonalú szoknya leért a földig. Annyira szép volt.

Hope egy királykék csipkés ujjú ruhát vett fel. A csipke rész a derekáig fedte, ott volt egy szalag, majd egyenesen hullott a földre. Ő is a merész combig kivágott darabot részesítette előnyben.

- Remélem a férfiak is kész vannak - nézi még meg magát Pepper, aztán kilépett.

Kicsit zavart a magassarkú, de csak mert féltem elesek. Pepper ment elől és én utána. A férfiak mind fekete öltönyben díszelegtek a nappaliban.

- Most is gyönyörű vagy, mint mindig - állt meg Tony Pepper előtt.

Én Steve-et néztem, aki most elém állt. Végig nézett rajtam többször is.

- Annyira gyönyörű vagy - éreztem, hogy elpirulok, amikor belekaroltam.

- Lélegzetelállító a szépséged Hercegnő - hallottam még Bucky hangját.

Mind a lift előtt álltunk meg. Én a ruhám igazgattam, pedig nem volt rajta mit.

- Mindenki látja a combod?

Hátra néztem és Bucky éppen Hope combját nézte, ami tényleg látszik.

- Csinos - igazította meg, hogy most ne látszon.

- Mutogasd a gyűrűd - szól bele Sam. - Hé, a ruhád olyan, mint a gyűrűd.

- Tudom - szóval ezért vett ilyen színű ruhát.

Mind lementünk és külön autóval indultunk meg.

- Hát én sem örülök, hogy ilyen ruhában vagy.

- Milyen ruhában kellene lennem egy ilyen partin? - fordulok felé.

- Igaza volt Bucky-nak. Egy zsák.

- Steve! - nevettem fel.

- Jól van na, de mellettem maradsz. Így - néz gyorsan végig rajtam, majd vezeti szemét vissza az útra - biztos, hogy mellettem fogsz végig állni.

Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/Onde histórias criam vida. Descubra agora