Steve szemszöge
Azonnal tudtam, hogy Hope miért viharzik ki a konyhából. Kivételesen nem Bucky adta elő a morcos énjét, mennyire hasonlítanak ebben. A lépcső tetejéről öröm volt végig nézni.
Fel sétáltam a szobámba és leültem az ágyra. Lisa mellettem van és nem tudom nem a másik falat nézni. Central Park és benne van. Tony szavaim gondolkodtam. Hope elakar menni innen, ez sosem volt zárt titok.
De ha elmegy, akkor Lisa is elmegy. Nem tudott volna rávenni Hope, hogy álljak mellé. Még az is fura, hogy Bucky többet tud róla, mint én. Még Hope-al is hamarabb leülnék erről beszélni, minthogy adjam elő Lisa-nak, hogy akkor menjünk arra a második randira. Istenem, de béna vagyok.
Ebédkor. Fel jövök utána és akkor megkérdezem. Ma úgysem lesz jó, de holnap szabad vagyok. Hiába telt el annyi idő, még most is ugyanaz a fiú vagyok Brooklynból.
Tizenegy körül meguntam a sok forgatókönyv gyártást a fejemben és elindultam le. Már a folyosón hallottam a zenét. Vagyis Hope egyedül főz. Elmosolyodtam, amikor láttam, hogy Clint a kanapén fekszik és tv-t néz. Mindig ő akar lenni az első.
Gondoltam arra, hogy segítek neki bent, de annyiszor küldött már el bénaságom miatt, hogy jobb ha nem.
- Mit nézünk? - ülök le inkább.
- Jóbarátok megy most.
Ezt legalább ismerem. Nem egy részt nézett már meg Pepper is belőle.
- Soha nem értem - szóltam bele. - Most megint ki kivel van?
- Ne akard megjegyezni, Steve. Csak nézd.
Nos igen, elég érdekes tud lenni. Némelyik film, sorozat csak beszippantja az embert. Elég sokat pótoltam be én is. Aztán jött Bucky, aki szintúgy ezzel a problémával küzdött. De mire értette, hogy Hope is hasonlóan van, mint ő? Hiszen Bucky-nak elég sok gondja volt és van még most is.
Ha rákérdezek Hope-nál, akkor nem engem fog kinyírni, hanem Bucky-t. Lisa nem fog mondani semmit, talán ő engem nyírna ki. Akármilyen szerény, a húga védelmében ezt kinézem belőle.
Tíz perccel később jött ki Jack is és egyenesen a konyhába ment. Hope utálja, ha valaki belekotnyeleskedik, ez a pasi pedig enyhén szólva is fel akarja szedni. Tovább néztem a filmet, majd hátra kaptam a fejem, amikor valami tört. Mi a fene?
Clint is hallotta és velem együtt indult meg. Szerintem kihozta a lányt a béke tűrésből, ami amúgy sem nehéz feladat.
- Kurva gyorsan húzz el innen! - hallottam meg a kiabálását a zenén keresztül.
- Most mit vagy annyira ideges? - kérdezte éppen Jack, amikor beléptem.
Hope az asztal és a pult között állt. A földön az üveg só tartó volt eltörve. Jack pár lépéssel előtte állt háttal nekünk. Mi a fene történt?
- Húzzál ki bazdmeg, mert esküszöm kinyírlak - ennyire dühös és hisztis még sosem volt a hangja.
- Nyugi, Hope. Ebből nincs semmi - nevet Jack.
- Gond van? - kérdezte Clint.
Jack erre hátra fordult. - Semmi.
- Takarítsátok a szemem elől ezt az idiótát - intézte most szavait nekünk Hope.
- Na haladjál innen ki - teszi Jack vállára Clint a kezét.
- Mi a fenét csináltál? - kérdeztem én is. Hope olyan ideges volt, hogy láttam remeg a keze.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/
FanficLisa és Hope olyanok, mint a víz és a tűz, mégis a legjobb testvérek és szeretik egymást. Az életük egy átlagosnak hitt napon változik meg, amikor megtámadják őket és szüleik halála után kénytelenek menekülni. Másfél évvel később a Bosszúállók talá...