61. Jelmezek

141 7 0
                                    

Lisa szemszöge

Elnyomtam egy ásítást.

- Akkor Natasával mész? - könyököltem az asztalra.

- Igen - nyomta fel rendesen a szemüvegét.

- Még lehet én is kedvet kapok ehhez - lelkesedett Dawson.

Oldalról láttam, hogy Bucky a pultnak dől egy kávéval. Nekem is kellene egy kávé.

- És ilyen tesós parti lenne? - nézek rá Dawson-ra.

- Akár - von vállat. - A húgommal is néha elmentünk egy helyre. Felelős és jó nagy tesó vagyok - húzta ki magát, amin mindketten nevettünk.

- Jó ezt hallani - bólogat Hope, de nem valami meggyőző.

- Nekem sosem volt ez való - dőlök hátra. - Hope barátaival jártam el és mindig én voltam az idősebb.

Néha elég gáznak éreztem. Jó élmény volt, de azért mégiscsak fiatalabb barátokkal voltam körbe véve.

- Mindenki kedvelt téged - fogja meg az alkarom. - Különben nem engedtek volna.

Natasa és Pepper jött be. Az utóbbi elég álmos volt, Morgan úgy látszik nem aludt sokat.

- Nat - szólok a vörös lányhoz. - Most mondja Hope, hogy este elmentek, talán...

- Nekem nem gond - vág közbe. - De inkább Pepper-t ajánlom.

- Engem? - ásít egyet.

- Aha, az a gazdag parti. Lisa már kapcsolatban van, hogy nézne ki egy ilyen bulin. Legutóbb is fel akarták szedni, ha Hope nem lép közbe.

Erre a húgommal összenéztünk. Akkor sem volt gyengéd és nőies. Határozott jellem tud lenni, ha akar. És igaz, most hogy Steve-el együtt vagyunk ez már más.

- Ne aggódj, ha akarsz gyere - mosolyog felém.

- Sosem tudod így igazán jól érezni magad, hogy mindig velem foglalkozol. Pepper? - néztem rá.

- Rendben. Valami jelmez is kell.

- Ti mik lesztek? - lelkesedik azonnal Hope, ő és a jelmezek.

- Demóna, nem rég láttam. Tetszett az a film - ül le Nat.

- Boszorkány - von vállat Pepper.

- Mi a fenének öltözzek? - suttogtam én is és Hope-ra néztem. - Mondd, hogy van ötleted.

- Alice Csodaországban. Szeretted.

- Baszki, tényleg. Menjünk el vásárolni! Te?

- Passz. Deee - csillan fel a szeme. - Van egy ötletem.

- Te és az ötleteid...

- Miért? - lesz azonnal kíváncsi Dawson.

Hope mindig tudja hogyan legyen dögös, de mégsem úgy, hogy a férfiak szeme csak rá tapadjon.

- Stílusos - ez a megfelelő szó rá.

- Akkor menjünk - áll máris fel Nat.

- Felmegyek a cuccomért - indultam el és Hope is felállt.

- Mit gondolsz? - siet mellém. - Tudsz kölcsön adni?

- Fogadtál! 50 dollárban!

- Az nem elég - legyint.

Jesszusom. Mit akar? Vajon milyen jelmez jutott eszébe? Fent azonnal elpakoltam a táskámba. Vettem fel cipőt és a dzsekit. Majd lent megvártam.

- Szerinted - lép ki - nincs már kurva hideg ehhez a kis dzsekihez?

Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora