Hope szemszöge
Miután vége lett a könny áradatot indító filmnek a konyhába ültünk le enni. Néha néztem Bucky-ra. Volt hogy engem nézett, volt hogy nem. Rajtam úgyse lát semmit.
- Én olyan zavarban voltam Steve előtt, hogy tuti vörös voltam végig, pedig ő akar tőlem valamit. Te meg olyan semleges voltál Bucky előtt, mint még soha senki, pedig ő...
- Elutasított? - adtam meg neki a szót, amit nem tudott kinyögni.
- Bocsi, de igen.
- Nézd, Lisa. Igazad volt. Nem első ilyen. Én pedig tényleg nem fogok vele foglalkozni. Te is ezt mondtad.
Erre csak vállat vont. Elvettem a tányérokat és mindketten a saját szobánkba mentünk.
És kész voltam vele. Nesze neked 1000 darabos kirakó. Tök jól nézett ki, kell egy új. Ez tetszik, új hobbi. Amíg itt vagyok muszáj lekötnöm magam, de eléggé pang a bankkártyám.
Kopogásra kaptam fel a fejem 7 óra előtt és Pepper állt az ajtóban.
- Hope. Azt mondtad szeretsz hajat fonni, stb. Megkérhetlek valamire? - áll egyik lábáról a másikra.
- Persze.
- Morgan-el holnap hivatalos eseményre megyünk. Kicsit korán, most megtudod csinálni?
- Naná. Csak letusolok.
Bólintott. Kiszedtem a pizsim és elindultam vele.
- Van minden, ha végeztem dobd le a kis csajt - léptem fel a lépcsőre. - Már a szemem előtt van - intek a kezemmel. - Annyira cuki lesz.
Boldogan beszaladtam a fürdőbe. Csak a saját hajam tudom fonogatni, de végre egy kihívás. Mióta itt vagyok még csak hasonló sem volt.
Morgan már lent volt, így csak bedobtam a ruháim a szobámba . Előszedtem mindent, amiket magamhoz öleltem és kimentem.
- Dobjatok valami a kezébe, amivel el van - szóltam Pepper-nek. - És valaki húzzon arrébb, hogy adjon nekem helyet.
Mindenki itt volt lent. Lisa kíváncsian nézett, láttam az jár a fejében milyen hajat csinálok a kis csajnak. Senki nem akart mozdulni, végül Steve sóhajtott és felállt.
Ledobtam a kanapéra mindent és felkaptam Morgan-t.
- Mit szólsz, ha egy nagyon cuki kislányt csinálok belőled?
Morgan tapsolt így ezt igennek vettem. Letettem a kanapéra Bucky és Clint közé, én pedig felültem a háttámlára.
- Te ott ülsz? - fordul felém Clint.
- Innen látom rendesen - vonok vállat.
Pepper a kezébe adott egy telefont, amin a meséje ment. A többiek beszélgettek, de én erre koncentráltam. Szépnek kell legyen. Biztos nem fogok előttük beégni.
Szívecskében akartam megcsinálni és az egyik alkalommal majdnem fejen könyököltem Clint-et.
- Hope! - hajol el.
- Bocsi, de nekem kell a tér. Szépnek kell lennie. Menj arrébb!
Amennyire tudott arrébb csúszott, rá Natasa-ra. Az egyik oldal így kész volt. A másik nehezebb lesz, szimetrikusnak kell lennie.
Ami nem ment olyan könnyen. Többször bontottam párat vissza, de Morgan-t nem zavarta, csak a mesét nézte. Egyszer Bucky-t is majdnem lekönyököltem rá is néztem, elég mérges volt.
- Menj te is arrébb.
Megforgatta a szemét és elcsúszott kicsit, de továbbra is rám nézett, én pedig elfordultam, hogy folytassam. Most már biztos nem fog a szexi külsőjével elcsábítani. Végül kész voltam vele egy cuki fodros hajgumit tettem bele, aztán szemügyre vettem.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/
FanficLisa és Hope olyanok, mint a víz és a tűz, mégis a legjobb testvérek és szeretik egymást. Az életük egy átlagosnak hitt napon változik meg, amikor megtámadják őket és szüleik halála után kénytelenek menekülni. Másfél évvel később a Bosszúállók talá...