Hope szemszöge
Éppen kidobtam a csokis papírt, amikor Steve és Nat bejött két nagy táskával. Nem csak a kajának valót írtam fel.
- Itt van minden - dobták az asztalra.
- Kösziii - néztem rájuk vidáman.
- És mit főzől? - tenyerelt az asztalra Nat.
- Azt mondták - lép be Bucky - hogy Tony helyett ketten főzünk.
- Legalább ehető lesz - tapsolt egyet Nat.
- Azért, mert én is itt vagyok.
- Természetesen - csapott rázkodó vállal Bucky hátára Steve.
Mindketten kimentek, Bucky pedig közelebb sétált hozzám, addig amíg nem ölelte át a derekam.
- Mit főzünk Hercegnőm?
Már rájöttem arra, hogy ezt a becenevet csak akkor használja, ha ketten vagyunk.
- Majd meglátod.
Kaptam tőle egy csókot, ami kezdett elég hosszú lenni, ezért elhúzódtam.
- Így nem lesz vacsora.
- Ohh, nekem lehetnél te is az - húzza fél mosolyra az ajkát.
Na igen. Az elmúlt öt napban nem volt szex közöttünk, mert beteg voltam, de minden este átjött és velem aludt, ahogyan az első két napban délután is. Voltak titkos csókok, amikor ketten voltunk valamelyik helységben.
- Ma mit mondott a doki? - ezt minden nap megkérdezte.
- Szerencsére minden rendben már, aminek örülök.
- Akkor jó - kaptam még egy csókot, majd elengedett. - És mit csináljak?
Elővettem a telefont a farzsebemből és bekapcsoltam egy lejátszási listát, amire Bucky csak nyögött egyet.
- Most mi van? - fordulok felé.
- Semmi - sóhajt fáradtan. - Mit csináljak?
Elé raktam a kb 3 kilós sajtot, hogy vágja szép szeletekre, én pedig neki álltam egy pizza tésztához hasonlót készíteni. Csendben csináltuk a dolgunk és végül közösen állítottuk össze. Kinyújtottam a tésztát és sonkát, illetve sajtot tettem bele, majd feltekertem és már mehetett is a sütőbe. Négy tekercs ment be és még négyet megcsináltunk. Nagyon komolyan vette Bucky.
Addig csak a dolgunk csináltuk, amíg nem álltam a csaphoz, hogy megmossam a kezem. Akkor mögém állt és a nyakamba csókolt. Amikor megtöröltem a kezem, akkor pedig a derekamról előre húzta a kezét és a melleim markolta meg.
- Amíg szól a zene senki nem jön be.
- És mit szeretnél? - fordulok vele szembe.
Ahogy rám nézett tudtam mit szeretne és én is nagyon akartam, de nem itt, így csak elléptem tőle.
- Naaa - rántott vissza.
- Így is bejöhet bárki.
- Egyik sem meri megtenni, mert főzől. Senki nem mer bejönni - bizonygatta még inkább.
- Milyen jó, hogy ezt így kialakítottam.
- Hálás is vagyok érte.
De elhúztam a fejem, amikor megakart csókolni és ő türelmetlenül nézett. Oda álltam a pulthoz, hogy azt is megtakarítsam, közben halkan dúdoltam.
- Ezek a mai zenék.
- Tudom, hogy te a régihez vagy szokva - mindig látom, hogy rohadtul nem érdekli, ha Lisa-val videókat nézünk.
ESTÁS LEYENDO
Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/
FanficLisa és Hope olyanok, mint a víz és a tűz, mégis a legjobb testvérek és szeretik egymást. Az életük egy átlagosnak hitt napon változik meg, amikor megtámadják őket és szüleik halála után kénytelenek menekülni. Másfél évvel később a Bosszúállók talá...