Steve szemszöge
- Látom a célpontot Kapitány.
- Tartsd szemmel Clint - néztem feltűnés nélkül körbe.
Két hónapja vagyok Rumlow nyomában és végre meg van, innen nem megyek el nélküle. Mexikói városai veszélyesek, de nem fog megszökni.
A terv egyszerű. Tegnap érkezett és ma távozna innen, amit nem engedhetjük meg.
- Két perc Kapitány.
- Tony? - kérdeztem.
- A helyemen.
Remek. Felálltam és fizettem, majd kiléptem a kávézó teraszáról. Pontosan annak a kis sikátornak a bejáratnál álltam meg, ahol kellett.
Sok volt a járókelő, ami nem tetszett nekem, de akkor sem fog megszökni innen. Azt nem történhet meg. Végre meg lesz az első olyan nyom, amin el tudunk indulni.
- Clint? - kérdeztem.
- Harminc méter.
Nagyszerű. Jobbra néztem és meg is volt a fekete Jeep, ami erre tartott.
- Stark?
- Készen állok. Te?
- Mehet.
Amikor mellém ért az autó Tony kilőtte. Egy feladatom volt és az Rumlow. Az autóhoz indultam, ami kétszer megpördült, majd a kerekein állt meg, leütöttem a sofőrt.
- Menekül - hallottam Clint hangját.
Megkerestem a szememmel és utána indultam. Sok mindent sepert az utamba, de mindent kikerültem, majd hátulról döntöttem le a lábáról.
Erősebb, mint hittem, de pár ütés után már véres, sebhelyes arccal térdelt előttem. Annyi ideg volt bennem, hogy esélye egyenlő a nullával.
- Hol van?
- Mégis ki? - kérdezte vidáman mosolyogva.
- Hol van Hope? - fogtam rá erősebben a vállára.
- Senkit sem érdekel.
Behúztam neki egyet, amitől elerendt az orra. A mellényénél fogva tartottam, hogy ne dőljön el.
- Beszélj. Hol van?
- Mondom, hogy senkit sem érdekel.
Értetlenül néztem rá. Nem fogja ennyivel megúszni. Tudtam, hogy nehéz lesz szóra bírni, de már most belefáradtam.
- Jobb, ha most beszélsz, mert Bucky...
- A szuperkatona - fojtja belém a szót. - Hope senkit nem érdekel. Hány szuperkatona van a világon?
Mégis miről beszél? Miért fontos ez? Nem nehéz kitalálnom, hogy csak az időt akarja húzni. Hát most velem nem fogja ezt tenni.
- Rogers! Három fekete Jeep közeledik.
- És még kettő távolról - teszi hozzá Clint.
- Kettő van - válaszol magának Rumlow és még mindig mosolyog, hiába tiszta vér az arca. - És hánynak van gyereke? - mikor nem válaszoltam folytatta. - Senkit nem érdekel Hope, amint megszül bedugják valahova és meghal. Ti pedig soha nem találjátok meg egyiket sem.
Annyira értetlenül álltam, hogy nem vettem észre ahogy elő rántja a fegyvert, amit az állához helyezett. Elhúztam a kezét, de már meghúzta a ravaszt. Félre kaptam a fejem, ahogy vér terített be mindent. A fenébe.
VOUS LISEZ
Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/
FanfictionLisa és Hope olyanok, mint a víz és a tűz, mégis a legjobb testvérek és szeretik egymást. Az életük egy átlagosnak hitt napon változik meg, amikor megtámadják őket és szüleik halála után kénytelenek menekülni. Másfél évvel később a Bosszúállók talá...