Bucky szemszöge
Nem is kellett többet mondjon Lisának, a hangjában hallottam, hogy gond van. A konyhába lépve láttam, hogy az egyik kezével a pultot fogja a másikkal a combját és nagy levegőket vett miközben Clint a hátát simogatta.
- Hercegnő? - léptem hozzá.
- Azt hiszem... - suttogta.
- Fáj? Jönnek? - lettem ideges.
- Nem tudom, de fáj az biztos - szűrte a fogai között.
Érzékeltem, hogy mindenki más bejött. Először ez miatt kicsit feszült lettem hiszen nem cirkuszi mutatvány ez, de aztán megkerestem azt az embert, aki tud segíteni.
- Ültesd le - sietett el Pepper Lisa és Nat mellett. - Mély levegők - fogta meg a másik kezét és az asztalhoz ültettük. - Szóltam az orvosnak, jön. Hogyan fáj?
- Nem tudom, de nagyon.
- Vegyél nagyon mély levegőt. Orron be és szájon ki - csinálta vele, én pedig csak álltam, mint egy hülye.
- A gyerekek - néztem a többiekre, hiszen minden gyerek itt állt.
- Basszus - kapcsolt Clint. - Gyertek.
Natasa és Clint kiterelte őket, míg a többiek idegesen, de izgatottan álltak továbbra is.
- Minden rendben lesz - fogtam meg a kezét.
Amikor jött neki egy fájás rohadt erősen szorította meg a kezem, így kettő között kicseréltem a fémkezemre.
- Ezek már két percesek - nézte a karóráját Pepper. - Csak nyugodtan vedd a levegőt.
Hálásan néztem rá, mert hiába készített fel az orvos, hirtelen még azt sem tudtam a nevem micsoda. Negyedóra múlva láttam, hogy fészkelődik.
- Van valami gond? - fogtam meg a vállát.
- Valami... - összeráncolta a homlokát és felállt.
- Ez bizony a magzatvíz - nézte Pepper is a kis tócsát a lába alatt.
- Akkor jönnek - suttogtam döbbenten.
- Bizony, hogy jönnek - értett egyet Pepper. - Talán...
- Ohh, basszus - nyögte és tette az alhasára a kezét. Megfogtam a hátát, mert mást nem igazán mertem tenni.
- Tartsd vissza Hope - szólt utasítva Pepper. - Elfolyt a magzatvíz, ezek már tolófájások lehetnek.
- Hol van már az orvos? - tartottam erősen én is a kezét.
- Úton - felelte Tony.
- Talán le kellene menni - szólt Lisa is.
- Oké - hiszen igaza van. - Édesem? Tudsz jönni?
- Persze.
Akkor lépett könnyedén, amikor két fájás között volt, majd mindig megállt. Még az is pár perc volt, hogy a liftbe értünk.
- Menjetek - nyomott rá a gombra Pepper. - Majd megyünk mi is.
- Oké - suttogtam. - Gyere - húztam be a liftbe.
A fejét a mellkasomnak döntötte és a derekát simogattam. Erre nem számítottam ma.
- Jönnek - suttogta.
- Tudom. Tudom, Szerelmem. Miben segítsek?
- Csak maradj velem, kérlek.
- El sem engedlek.
YOU ARE READING
Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/
FanfictionLisa és Hope olyanok, mint a víz és a tűz, mégis a legjobb testvérek és szeretik egymást. Az életük egy átlagosnak hitt napon változik meg, amikor megtámadják őket és szüleik halála után kénytelenek menekülni. Másfél évvel később a Bosszúállók talá...