Steve szemszöge
Még most sem hittem a szememnek. Annyira gyönyörű volt. Mindig is annak gondoltam, de ez a ruha...ez mindent vitt. Egész nap ő járt a fejemben.
Már este 11 van, de még most sincsenek sehol. Idegesen ültem a kanapén, már csak Bucky volt itt, aki unottan nyomkodta a telefont, addig amíg meg nem unta, hogy jár a lábam.
- Befejeznéd?
- Bocs - hagytam abba.
- Mi bajod van?
- Semmi.
Sóhajtva dobta le a telefont és rám nézett.
- Szóval mi bajod van? Melyik testvér tetszik? - kérdezi kíváncsian.
- Egyik sem.
- Kérdezzem meg újra? - néz rám unottan.
- Lisa.
- És? - próbálkozott tovább, nem is meglepett, ami fura.
- Voltunk randin kétszer is.
- És én erről miért nem tudok? - felháborodott, de mégsem annyira, mint gondoltam, hogy lesz.
- Nem éreztem úgy, hogy bárkinek tudnia kellene.
- Mert szerinted Hope nem tudja?
Reméltem, hogy nem. Biztosan betalált volna már, ha tudja, vagy direkt nem beszélt még velem róla?
- És mi van köztetek a randik után? - érdeklődik továbbra is.
- Nem tudom. Hope említette, hogy az utolsó pasi megcsalta. Lisa még nem áll készen új kapcsolatra, de én tudok várni.
- Ebben tényleg jó vagy.
A hanglejtése elég fura volt, ezért felé fordultam.
- Ezt hogy érted?
- Nézd csak Peggy-t - von vállat. - Most itt van ez a nő és te nem is teszel semmit.
- Teszek!
- Vársz? Ez nagy teljesítmény - forgatja a szemét.
- Mert te mit teszel?
- Én? - döbben meg. - Nekem nem kell semmit tennem.
- Buck, amíg itt volt Hope le sem vetted róla a szemed. Ezt bárki észrevette volna, aki figyel rád.
Most már nem volt olyan magabiztos, mint velem szemben. Persze, hogy nem. Ha már róla van szó, inkább csendben marad.
- Nem azért néztem őt. Azok miatt, ami történt a napokban.
- És mi történt a napokban? - teszem fel újabb kérdésem, de még csak rám sem néz.
- Tudod jól, hogy mi volt - nekem nem tud teljesen jól hazudni, valamit eltitkol.
- Ki akadtál Jack miatt. Értem. Én is ki akadtam volna, de van ott más is.
- Nálam nincs más, Steve. Csak jobban ismerem, mint te - állt fel.
- Most elmész? Valld be magadnak, hogy nem csak ez van.
De szó nélkül távozott innen. Ezzel nem akar szembe nézni. Valaki megmozgatta a szívét és inkább elmenekül. Én pedig nem fogok innen addig, amíg vissza nem jött.
Ez pedig hajnali egy körül történt meg. Felálltam és lekapcsoltam a villanyt mielőtt felért volna a lift. Nagyon csendben jöttek be, majd hallottam egy ajtót, ez lehetett Hope.
YOU ARE READING
Láthatatlan múlt /Marvel FF/Befejezett/
FanfictionLisa és Hope olyanok, mint a víz és a tűz, mégis a legjobb testvérek és szeretik egymást. Az életük egy átlagosnak hitt napon változik meg, amikor megtámadják őket és szüleik halála után kénytelenek menekülni. Másfél évvel később a Bosszúállók talá...