Adem Kıtası, 3 parçaya ayrılmıştı içinde sayısız imparatorluğu, yüzlerce krallığı , milyonlarca şehri ve milyarlarca insanı barındırıyordu.
İmparatorlukların kendileri arasında bir güç dengesi vardı ve güçlüden zayıfa bir hiyerarşi söz konusuydu. Her İmparatorluk bünyesinde barındırdığı krallığa ve sahip olduğu orduya göre güçlü veya zayıf olarak nitelendirilirdi. Krallıklar ise sahip oldukları şehirlere ve şehirlerdeki nufüsa göre güçlü veya zayıf olarak sınıflandırılabilirdi.
Yinede bu dengeleri alt üst edebilecek uzmanlar Dünya'nın dört bir yanında mevcuttu çünkü bu Dünya'da Yıldız Enerjisi adı verilen bir Enerji çeşidi vardı.
Sadece şanslı olanlar bu Yıldız Enerjisini kullanıp gelişebilirdi fakat şansız olanlar normal bir hayattan fazlasını yaşayamazdı.
Yıldız enerjisi kullanan kişiler kendi aralarında Alem ve Seviye ayrımıyla sınıflandırılırdı.
Her ne kadar kendi aralarında böyle bir ayrım yapılıyor olsa da aslında en zayıf olan kişi bile normal bir insandan çok daha güçlüydü.
Adem Kıtasının en küçük ve zayıf İmparatorluğu olan Kar İmparatorluğuna bağlı olan krallığın bünyesinde ki unutulmuş bir şehirde . Bir Klan vardı bu klan'ın tarihi 10.000 yıllıktı ve bulunduğu şehirde, çok büyük değere ve saygıya sahipti.
...
Sır Klanının koridorunda Kırmızı Cübbeli bir adam, telaşlı adımlarla, koridoru bir uçtan bir uca defalarca kez kat etmişti .
Bir süre sonra bir ses koridorun içerisinde yankılandı. Bu ayak sesiydi ve koşarak yaklaşıyordu.
60 yaşlarında sakalları ve saçı beyazlamış, yüzü kırışıklar içinde olan hizmetli nefes nefese . 30 yaşlarında görünen ve boyu 2 metreye yakın, kısa siyah saçlı, yeşil gözlü yakışıklı sayılabilecek adamın karşısında durdu. Nefesini topladıktan sonra,
'Klan Liderim müjde! Bir oğlunuz oldu.'
Sır Klanı Lideri'nin yüzünde bir gülümseme belirdi ve kahyaya memnuniyetle baktı. Sonra kuşağından bir kese çıkarttı ve bir kese gümüşü kahyaya fırlattı.
Kahya keseyi havada kaptı ve saygıyla eğilerek Klan Lideri'nin gitmesi için kenara çekildi.
Klan Lideri zaman kaybetmeden eşinin doğum yaptığı odaya gitti. Kapıda bir süre bekledi.
Derin bir nefes aldı ve sürgülü kapıyı yana kaydırarak içeriye girdi.
Önce yatakta yatan Sarı saçlı ve Mavi gözlü eşine aşkla baktı, gözlerinde tarif edilemez sevgi ve gurur vardı.
Kadın aynı hisle Klan Liderine baktı ve,
'Bir oğlumuz oldu Korn! Gel ve bak ne kadar güçlü ve yakışıklı. Aynı senin gibi.'
Korn memnuniyetle eşine baktı ve göstermek için hafifce çevirdiği kundağın içindeki oğlunu ilk defa gördü.
'Mina beni çok mutlu ettin.'
Korn eşine karşı duyduğu aşkın daha fazla artamayacağını düşünmüştü fakat artık onları birbirine bağlayan çok daha büyük bir kuvvet vardı.
Korn henüz 20 yaşındayken Şehir Lordu'nun sarayında Mina'ı görmüştü ve ilk gördüğü anda ona aşık olmuştu her ne kadar Şehir Lordu ilk zamanlar Mina ile evlenmesine karşı çıksa da Sır Klanı'nın baskısına dayanamamış ve buna izin vermek zorunda kalmıştı.
Şehir Lordu aynı zaman da Mina'nın babasıydı ve Sır Klanının en büyük düşmanıydı.
Sır klanı bir çok Yıldız Tekniğine sahipti ve bu teknikler klana büyük güç ve etki sağlıyordu. Sır klanı bu yüzden asla Yıldız Tekniklerini klan dışında ki kimseye öğretmiyordu ve bazı büyü formasyonlarıyla klandan birisinin anlatmasını veya öğretmesini tamamen engelliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mephisto
FantasyBu kitap bence 16 yaş üzeridir Bu hikaye doğumdan ölüme bir kişinin güç hikayesidir. Bu yolda ölüm,vahşet,katliam,aşk,aile ve daha bir çok şeyle karşılaşacak olan kahramanımızın yolu anlatılıyor. Bir açıklama yazmam için yoğun talep geldi. H...