Lang helg

21 2 1
                                    

Da var jeg ferdig med skoledagen, har bare vært to dager på skolen. Vi har fri i morra, torsdag og fredag. Bare fordi vi skal ha to dager fri, ikke spør meg, jeg aner ikke hvorfor. Men jeg er bare glad for at vi har fri. Lang helg, veldig lang. Det jeg ikke skjønner er hvorfor vi egentlig måtte være på skolen, vi gjorde ikke noe spesielt. Jeg hadde krle prøve eksamen, gikk jo rett i dass. Har tatt den to ganger, første gangen fikk jeg en ny sjanse, den tok jeg. Denne gangen tok jeg denne. Jeg hadde ikke power point, det fikk jeg trekk for. Jeg gjorde det jeg skulle gjøre. Når jeg var ferdig så spurte hun meg om jeg ville ha enda en sjanse og jeg sa Nei, jeg ville vite karakteren min. Det føltes mest ut som at hun ikke var fornøyd med arbeidet mitt. Hun ga meg bare ris, hun ga meg litt ros da.
Da jeg fikk vite karakteren min så ble jeg skuffet, ikke litt engang. Min karakter ble tre til to. Dritt. Alle fikk bedre karakter enn meg. Jeg er misfornøyd med meg selv, jeg er verdens dårligste 10 klassing i verden.

Har dere noen gang følt dere alene? Det gjør jeg akkurat nå, timene går så sakte, herregud så sakte. Tirsdager er så kjedelige, for jeg har ingenting å gjøre. Jeg kjeder meg! Det er jo ingenting å gjøre, alle er sammen med noen og har det gøy. Jeg har ingen, ingen venner. Ingen. Ville det ikke være bedre vis jeg var dø.

Jeg vet ikke om jeg er så glad for lang helga, for vi skal være hos han pappa. Det skjer aldri noe spennende der. Av og til så ønsker jeg meg at jeg aldri ble født og aldri var her, for dette livet er ikke noe å leve, dette er sannheten. Jeg vil bare forsvinne, bare dra fra denne verden. Det ville ha vært mye bedre enn dette livet. Jeg har ingenting, venner, virkelig venner og ingen er glad i meg. Jeg er så ferdig.

AleneOnde histórias criam vida. Descubra agora