změna je život

4.1K 155 40
                                    

Sedla jsem si vedle něho ,, ahoj já jsem Jacob " řekl  kluk s modrýma očima.

Abych řekla pravdu byl hezký

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Abych řekla pravdu byl hezký. Jen jsem ze sebe vykoktala  ,, a.. Ahoj já jsem Kat." Pak jsem se dál věnovala učitelce. Hodina byla strašná nedokázala jsem se soustředit.

Proč musí tak vonět? To si dělá srandu? A ten jeho pohled. Počkat počkat Kat. Uklidni se nedávno ses rozešla s Mattym.

Ten hlas v mé hlavě už mě sere. Byla jsem totálně mimo. Někdo mi poklepal na rameno. Trhla jsem sebou ale pak jsem zjistila že to byl Jacob. ,, děje se něco? " zeptal se a celou si mě přihlížel. ,, n....ne v pohodě já .. Jen jsem se zamyslela." řekla jsem a udělala falešnej úsměv. Doufám že mi to sežere.  ,, ok ale teď pojď máme další hodinu." řekl a chytl mě zs ruku. Nechala jsem ho. Den uběhl docela rychle. S Jacobem jsem se dost spřátelila.  Zazvonilo na konec poslední hodiny aspoň že tak. ,, máš dneska něco v plánu?" zeptal se mě Jacob. ,, ne nemám." řekla jsem a usmála se. ,, nechceš něco podniknout?" zeptal se Jacob s usmál se. ,, promiň ale nikam se mi nechce co kdyby jsme šli ke mě domů. Brácha je v Paříži a rodiče na dovolený." ,, tak dobře."

Jacob mě zase chytil za ruku. Nechala jsem to. Nevadilo mi to. Měla jsem aspoň menší pocit bezpečí. Došli jsme před dům. Já pustila jeho ruku a odemkla. Vešla jsem dovnitř a Jacob šel za mnou. Vyzula jsem se a on udělal totéž.  ,, tak co chceš dělat?" zeptala jsem se a otočila se na Jacoba. ,,, hmm já nevím." šla jsem do kuchyně měla jsem žízeň. Vzala jsem sklenku a natočila si vodu. Otočila jsem se a narazila do něčí hrudi. Byl to Jacob. ,, Ježiši promiň já nechtěla." omluvila jsem se mu jelikož jsem na něj vylila vodu.
,, v pohodě je to jen voda." po tom co to řekl si sundal svoje triko. To si ze mě dělá srandu? Má hezký tělo. A to dost. Sakra dyť já už i zapoměla na Mattyho. Je  pravda že mi je to líto. Ale je to tak lepší musím začít žít novej  život ale i tak. Furt ho miluju. A jen tak asi nepřestanu. Navzájem jsme na sebe koukali. Než se ke mě Jacob sklonil a políbil mě. Začala jsem spolupracovat. Pak jsem si ale uvědomila co to dělám. Odtrhla jsem se od něj a utekla nahoru do mého pokoje. Tam jsem si vlezla do postele a rozbrečela se.
Za chvilku do pokoje přišel Jacob sedl si vedle mě. ,, promiň já nechtěl ." ,, to.. To je v pohodě já jen mám teď těžký období." řekla jsem a celá se klepala. Jacob si vlezl ke mě pod deku a obejmul mě. ,, tak povídej." řekl a já zpustila.

,, měla jsem přítele jmenoval se Martin milovala jsem jo nejvíc jak to šlo jednou ale při autonehodě umřel. Dlouho jsem se z toho dostávala a nedokázala nasednout ani do auta. Jelikož jsem sním jela v tom autě. Pak jsem to ale překonala a dokázala si sednout aspoň dozadu. Máma si po nějaký době našla přítele. Kterej měl syna. Museli jsme se přestěhovat. Ale já nechtěla měla jsem tam domov dva nejlepší kamarády Artyho a  Kat. Pak tam měl můj táta hrob a Martin taky. Ale musela jsem. Proto jsme se přestěhovali do Londýna. Poznala jsem svýho nevlastního bratra Erica. A taky jsem si tam našla přítele byl první od tý doby co se to stalo. Byli jsme spolu přes tři měsíce ale pak jsme jeli na ten pobyt. Začal se chovat jinak a pak se jednou při flašce prokecl. Podváděl mě s holkou u který bydlí. Dost mě to vzalo jelikož už to bylo tak nějak po druhý ale já kráva mu po prvý odpustila. Rozešla jsem se sním. Po nějaký době jsem zjistila že jsem se zamilovala to Mattyho. Do kluka u kterýho jsem bydlela ještě k tomu byl to bratranec Martina. Nějakou dobu jsem to tajila ale pak po jedný nehodě mi řekl že mě miluje a já mu to řekla taky. Začli jsme spolu chodit. Udělali jsme rozlučkovou párty pro Artyho protože tam s námi bydlel a měl jet domu. Pozvala jsem moje kamarády a i Seba. Jo byl to bejvalej ale jsme už kamarádi. Matty žárlil. On pozval zase ty svoje. Začli jsme hrát flašku a Christian dostal za úkol že si se mnou má vykousnout. Tak jsme to udělali a po nějaký době jsem měla jít s Mattym do ložnice. On tam začal řešit jestli se mi s Christianem líbilo. Já jsem se na něj naštvala bylo toho za poslední dobu na mě moc. Vzala jsem kufry a odjela. No ještě na letišti jsem mu řekla že je konec. Včera jsem si volala s Artym a prej to nese blbě. Pije a chtěl se myslím pořezat. "
Po tom co jsem to řekla tak se mi tak nějak ulevilo aspoň někdo to se mnou teď mohl prožívat. ,, to je mi líto Kat. Ale teď už je všechno dobrý neboj." řekl a obejmul mě. ,, mám tě ráda" řekla jsem a objetí mu obětovala. Jacob mi potom  řekl  ,, já tebe taky kamarádi?" ,, jasně" řekla jsem a usmála se. ,, myslíš že by mi slušely barevné vlasy? " otázala jsem se. ,, jasně byla by jsi sexy ne že teď nejsi ale barevný vlasy jen tak někdo nemá. " ,, dobře tak pojď se mnou." řekla jsem vzala Jacoba za ruku. Obuli jsme se a šli jsme do prvního kadeřnictví které jsem viděla. Práce trvala asi tři hodiny ale výsledek se mi líbil. ( média)

vždycky jsem si přála mít barevné vlasy ale máma mi je nikdy nedovolila. Ale co dlabu na ní. Mě se to líbí. ,, no páni " ozvalo se za mnou byl to Jacob. Jen jsem se usmála,, sluší ti to." ,, děkuju "
Zaplatila jsem a šli jsme domů. Jacob na mě furt koukal. ,, nech toho nebo můžeš jít domů." řekla jsem a strčila do něj. ,, sorry "
Prošli jsme domů a sedli si do obýváku. Pustili jsme si film. Při kterém jsem každopádně usnula.

Ahojky lidičky  první kapitola je tu .😁 máte tu 995 slov. Jinak snad se vám bude pokračování líbit. Omlouvám se slibovala jsem ji totiž včera ale měla jsem něco na práci a teďka taky nemám dost lehký období ale co nadělám. A omlouvám se za chyby každopádně se začnou opravovat bude první díl celý opraven. 😉

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat