,, taky tě miluji Kath."
Otočila jsem se a viděla Mattyho jak si mě přeměřuje pohledem. Nevěděla jsem co dělat. Byla jsem totálně mimo. Už jen kvůli tomu že mi bylo trapně protože jsem se sbalila a odjela bez toho aniž bych si to nechala vysvětlit. ,, Já.. Omlouvám se Matty. Měla jsem ti o tom říct a vyslechnout si tě.. Věřit ti.. Jenže jsem to neudělala a ty si skončil tady.." dostala jsem ze sebe a začala zase na novo brečet. ,, Zlato........Nebreč prosím.. Nemůžu tě takhle vidět.. Není to tvoje chyba.'' Dostal ze sebe s těží Matty už jen kvůli tomu že se teď probudil a měl na puse dýchací masku.
Nejradši bych mu skočila kolem krku a už ho nikdy nepustila jenže tohle teď nejde. Chtěla jsem mu na to něco říct ale než jsem stačila jen otevřít pusu. Přístroje začaly pípat a Matty....
Vlastně jsem nestihla ani nijak zbystřit co s ním je protože do pokoje vlítlo několik doktorů a Jacob mě chytl a vyvedl mě z pokoje. Měla jsem strach. Nevěděla jsem co se děje. Už jen kvůli tomu že on zřejmě umíral. Nemůžu ho ztratit. To nejde.
Po chodbě začalo běhat hned několik doktorů a sestřiček kteří vcházely a vycházely z pokoje ale nikdo mi nechtěl říct co se děje nebo jak na tom Matty je. ,, Můžete mi už někdo říct co s ním je?!" Zakřičela jsem po celé chodbě přičemž se jedna ze sestřiček zastavila a šla ke mě. ,,a vy jste?" zeptala se mě potom co si stoupla na proti mě. ,, Kath Deerová přítelkyně a nutně potřebuji vědět co se tam děje.. Co s ním je?"
,, Vašeho přítele jsme na pět minut ztratili.. Museli jsme zahájit masáž srdce která naštěstí proběhla úspěšně. Dostal nějaký šok kvůli kterému jsme ho málem ztratili. Každopádně teď je tak nějak stabilozovaný ale zase bez vědomí. Nikdo k němu nesmí a budeme doufat že se probudí. Je tu totiž riziko že by se už neprobudil tím pádem by byl odpojen od přístrojů a nebo že se probudí a nebude si nic pamatovat. Už jen kvůli tomu že během dvou dnů je po druhé v kómatu." Když to do řekla otočila se a odešla pryč. Ok v klidu Kath vždyť se buďto vůbec neprobudí nebo si tě nebude pamatovat. To je úplně normální. Najdeš si někoho jinýho on taky a začnete žít každý nový život bez toho druhého....Ahoj...,💔
Další kapitola na světě. Doufám že se líbila. 💕💔💔💔
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...