pro tebe vše princezno

1.4K 117 23
                                    

Před dveřmi mi řekl že se nesmím koukat. Ok poslechla jsem ho. Když mi řekl můžeš a já otevřela oči uviděla jsem to co jsem si vždycky přála. To co chce každá holka mít. Byl to totiž .......

Byl to Velký plyšový medvěd.

Stála jsem tam a koukala na to boží stvoření

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stála jsem tam a koukala na to boží stvoření. Zabíralo to celou postel. Byl úžasný. Přišla jsem k Mattymu a obejmula ho. ,, děkuju ."

Z pohledu Mattyho

Obětí jsem ji vrátil ,, pro tebe vše princezno" dal jsem ji pusu do vlasů.
Stálo to za to. Tvářila se šťastně. A to je dobře.
Už bych ji nikdy nepouštěl. Ona je moje princezna. Princezna který nikdo nesmí ublížit.

Z pohledu Kat.

Chci mu to oplatit. Pustila jsem ho a řekla mu ,, ehmmmm.... Já ještě někam potřebuju počkej tady na mě. "
Na nic jsem nečekala a vyběhla rovnou z domu. Znám to tady až moc dobře.

Běžela jsem do obchoďáku. Naštěstí není daleko.

Z pohledu Mattyho,

Si dělá srandu? Mě z ni fakt už jebne.
Šel jsem do obýváku a sedl si na gauč. Byl jsem fakt dost unavenej jelikož jsem taky běhal. Jo chtěl jsem se v obchoďáku najíst tak jsem položil medvěda na zem a objednávám si. Pak se ale otočím a medvěd je fuč. Běžel jsem za nim přes celej nákupák až jsem ho chytil ve městě. Byl to zmrd nechtěl mi ho dát.
No nic vzal jsem si batoh . Na sebe přehodil Army triko a šel jsem ven. Musím si vyčistit hlavu a rovnou napíšu tomu zmrdovi.

Šel jsem do parku.

Já: ahoj stýská se mi

On: ahoj lásko to taky chci být konečně v tobě

: to by byl krásný pocit

On: ano lásko pojď uděláme se

: dobře

On: co máš na sobě?  😍

: teď nic 😁 ty?

On: taky nic lásko si prstíš ?.😻

: jooooo

On: lásko miluju

: tebe

On: .... budu

: taky

On: lásko popis mi to

: teď ne

On: proč?

: nemá to cenu když pak budeš prstit ty 😉

On: je lásko jsi úžasná 💕

: 😁

On: lásko budu jsem tvrdej jak něco .😍

: tak se udělej

On: aaaaaa 😻

: jsem 😊

On: lásko ted mám nějakou práci tak zatím pa pa 😉😍😘😻❤❤

: ahojky

Je to nechutný ale pro Kat udělám cokoliv.
Vrátil jsem se zpátky domů Kat už tam byla ,,ahoj " ,, ahoj jdi do pokoje něco tam máš."
Hned jak to řekla jsem vystřelil do pokoje. On mi něco koupila.
Vešel jsem tam a uviděl menšího medvěda.

Z pohledu Kat

Snad se mu bude líbit. Velkého jsem mu nekoupila jelikož už jednoho máme a ani bych ho neunesla.  Do toho pokoje vystřelil jak malej kluk. Šla jsem se podívat co tam dělá.
Vešla jsem dovnitř a vidím Mattyho jak spí. Musela jsem si ho vyfotit byl cute.

Sundala  jsem mu batoh a přikryla ho

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Sundala  jsem mu batoh a přikryla ho.

Ahojky tady ta kapitola byla pro všechny co uhádli co Kat dostane.
Ahojjajsemzajicek
DencaNovotna
Lucinka180
Pikynnka
AnekaPerglov
hurdy123

Jinak omlouvám se za chyby. Snad se líbila 😉

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat