, p..promiň Matty já.. Nejsi moje největší chyba v životě nemyslela jsem to tak...." do řekla a ukápla ji slza.
,, odpustíš mi prosím?" zeptal jsem se a čekal co odpoví.
,, Matty...."~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,, Matty já......já nevím ..." sklopila pohled. ,, prosím Kat mě to mrzí nemyslel jsem to tak." chytl jsem ji za ruku a vzal di její bradu mezi prsty a tím jsem ji přiměl ať se na mě koukne. ,, a.... A kde mám jistotu že se se mnou zase jen nevyspíš a pak mi neřekneš že jsem byla jen další děvka...?" vyhrkla ze sebe a začala brečet.
,, Kat já tě miluju. Nikdy jsem nikoho nemiloval tak jako tebe. Ty si mě změnila. Než jsme se seznámili byl jsem magor. Pil jsem a střídal holky jen tak. Pak jsem se do tebe zamiloval ale ty... Ty si se se mnou rozešla. Dost mě to ranilo. Začal jsem zase pít a spát s holkama. Chtěl jsem na tebe zapomenout ale na tebe zapomenout nejde. Asi třikrát jsem se snažil zabít ale nikdy mi to nevyšlo. To kvůli Artymu. Celý ty měsíce co jsem tě neviděl jsem tě furt miloval a stále víc a víc miluju. Po tom co jsem sem přijel a uviděl tě. Bylo mi skoro až do breku. Vypadala si úplně v pohodě. Jako by ti ani netrápilo že si se se mnou rozešla. Proto jsem ze začátku spal s tou krávou Nikolou. Chtěl jsem na tebe zapomenou a měl vztek na Jacoba. Že se s ním bavíš. Ale nešlo to. Nejde jen tak zapomenout na člověka který ho miluješ. " Dořekl jsem a mě samotnýmu uklouzlo pár slz. Koukala na mě a nic neříkala. Nakonec ale zpustila. ,, Matty já.... Já ani nevím jak začít. Asi by si měl vědět celou pravdu. Ale tady ne můžeme to nechat na doma prosím?" zeptala se a trošku se už konečně usmála. ,, dobře." setřel jsem ji poslední slzy co ji ukáply a chytl ji za ruku ať jdem. ,, Matty?" zastavila se v kroku a koukla na mě. ,, hmm?" ,, nemám kalhoty." až teď mi to došlo. Je furt jen v mým tričku. Vzal jsem svůj kufr a šel k tomu jejímu. Kat di vytáhla černý rifle a nasadila si je. Lidi na ni koukali jak na blázna ale pro mě je a vždycky bude princezna. Moje triko si nechala a jen si ho zastrčila dovnitř. Teď už můžeme jít. Vzal jsem do jedny ruky tak nějak oba kufry a druhou chytl Kat kolem pasu. Už ji nepustím.
Vyšli jsme z letiště a našli auto. Kufry jsem dal do kufru a na chvilku pustil Kat ať si může jít sednout. Hned jak jsem nastartoval jsem ji chytl za ruku.
Cesta byla docela v pohodě. Až na to že bylo ticho jelikož Kat usnula. Pustil jsem proto její ruku a ze zadu podal deku a přikryl ji. Dojel jsem až před její dům. Zaparkoval jsem a prvně odnesl dovnitř ty dva kufry a vrátil se zpátky pro Kat. Opatrně jsem si ji vzal do náruče a odnesl ji dovnitř. Odnesl jsem ji do teď tak nějak svýho pokoje kde jsem ji uložil a lehl si vedle ni...Tak tady máte zase jednu kratší kapitolku. Snad se líbila. Jen mě docela mrzí že ještě nedávno jsem byla na 6. Místě a teď jsem někde až na 50. Každopádně je to moje vina. Dlouho žádná nebyla. Jen mě taky docela mrzí že si to přečte kolem 500 lidí a mám tady kolem 70 hlasů.
Připadá mi to jako by se vám to nelíbilo. Ale s tím asi nic neudělam.
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...