, počkat vy jste spolu?" zeptala se opatrně a pohledem tikala furt mezi mnou a Mattym. ,, No.........
No... Nejsme proč?" ,,tak si říkala že je majetnickej."
Kéž by jsme spolu byli. ,, radši to neřeš a teď nás půst dovnitř chce se mi spát." ,, dyť si spala celej let" ponořil se do toho Matty. ,, no a."
Kat nás zavedla do pokoje kde teď budeme spát. Sama si odešla ještě lehnout. Nijak jsem to neřešila a sundala si kalhoty. Jen v tričku a spodním prádle jsem si lehla do postele. Za chvilku jsem cítila jak se prohla postel a pak jak mi na bocích přistály dvě ruce. Byl to on. Víc jsem se k němu natiskla a usnula.Ležela jsem na zemi. Zase celá nahá. Ruce svázaný provazem. Až dost silně.
Byla mi zima. Ta studená podlaha mi moc nepomáhala. Slyšela jsem hlasy a kroky. Slyšela jsem je víc a víc hlasitěji.
Otevřeli se dveře a v nich stál on. Ten který mě tady drží a znasilňuje každou chvíli.
Stál tam s nějakým chlapem. Oba na mě čuměli a usmívali se jak dva kokoti.
Jak já ho nenavidim. ,, tak tady ji máš do hodiny ať si hotovej." řekl Max a odešel. ,, tak Kočičko pojď ."
Radši jsem poslechla a sedla si na postel. Nechci ryskovat. Sundal ze sebe sako a poté si začal rozepínat knoflíky u košile. Je pravda měla jsem strach. Byl až dost velkej. To jsem si strachu už neužila dost?
Už tady seděl jen v boxérkách.
Já už fakt nemůžu. Sakra sex nejmíň třikrát denně. Je to hrozný já už nechci. Ale musím. Nebudu spolupracovat zmlátí mě. Už je mi to asi celkem jedno. Za chvilku už i jeho boxerky ležely v koutě. Lehla jsem si na postel a on mi rozvázal ruce. Začal mě líbat na krku a rukama mi přejížděl po celém těle.
Pak se trošku zvedl a vnikl do mě. Abych řekla pravdu už jsem si zvykla že to tak bolelo.
Začal přirážet. Vnikl do mě až po kořen. Bolelo to víc a víc.
Rozbrečela jsem se a začala křičet ,, dost už prosím.". ,, ne." ,, nechte toho prosím bolí to."Z pohledu Mattyho
Normálně jsem spal a nechal si z dát o Kat. Ale musel jsem se vzbudit jelikož jsem cítil pohyb. Kat ležela vedle mě a máchala kolem sebe rukama. Při tom vykřikovala. Snažil jsem se ji vzbudit. Nakonec se povedlo. Koukala na mě. Celá se klepala a v očích měla strach ,, d......dost už prosím ." vydrkotala ze sebe a víc si k sobě stáhla deku. Chtěl jsem ji obejmout ale odstrčila mě od sebe. ,, už ne prosím bolí to."
Nevím co se děje. Každopádně to musím nějak zjistit. Tak ji aspoň chytim za ruku .
,, n.... Nedotýkejte se mě už jděte užil jste si."
Co? Jak nedotýkejte proč mi vyká a jak užil. Sakra nic tady nechápu. ,, Kat to jsem já Matty." musím to zkusit jinak. Furt na mě jen tak koukala ,, Kat? Víš kdo jsem?" zeptal jsem se a už začínal mít vážně strach.
,, J.... Jste dalsi k...kdo s...s..si ch...ce jen užít."řekla a rozplakala se.
Co? Si dělá srandu.?
Seděla na druhý straně postele. Schoulena do klubíčka a brečela. Bylo mi ji líto.
Zvedl jsem se a odešel z pokoje. Teď najít kuchyň.
Po chvíli bloudění jsem ji nakonec našel. Nalil jsem do skleničky džus a šel zpátky do pokoje. Už byla docela v klidu ,, Kat?"
,, hmmm?"
Už je doufám v pohodě sedl jsem si k ní na postel. ,, na tady máš." podal jsem ji skleničku a ona si ji vzala. Napila se a skleničku odložila na stůl. Koukala na mě. ,, pojď sem." řekl jsem a roztáhl ruce. Chvilku váhala ale nakonec si ke mě přisedla a obejmula mě. Vzal jsem ji a posadil si ji na klín. Seděli jsme v tichosti. Jednou rukou jsem si ji držel a druhou rukou ji hladil záda.
,, Kat co se ti zdálo?" zeptal jsem se. Přece jen musím zjistit co se stalo. ,, Byla jsem zase v nějaký místnosti. Nahá. Přišel tam on s nějakým chlapem. Prostě mě znásilnil." jak to řekla zase začala brečet. ,, neboj princezno jsem tady s tebou hlavně už neplakej."
Položil jsem ji na postel a lehl si vedle ní. ,, mám tě ráda Matty děkuju." zamumlala mi do ramene. ,, já tebe taky princezno." přikryl jsem nás a když už jsem viděl že usnula ponořil jsem se do spánku taky.Ahojky tady máte novou kapitolu. Snad se líbila omlouvám se za chyby. Jinak děkuju za každý váš komentář z toho. Jsou některé jako třeba : další prosím
Z těch si moc nevezmu ale z ostatních jo. Nutí mě to psát dál a dodává mi to naději že to teda někdo čte. a děkuju za každý votes. Už takhle jsem na 14. Místě je to úžasný
Děkuju ❤❤❤
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...