Z pohledu Mattyho
Zrovna jsem vracel notebook na stůl když Kat vešla do pokoje.
,, vyspala ses?" zeptal jsem se. Ona jen přikývla a sedla si vedle Jacoba. Sedl jsem si vedle ni. Koukala na nás docela udiveně.Z pohledu Kat
Vzbudila mě žízeň. Šla jsem do kuchyně a napila se. Nudila jsem se a tak jsem zašla k Mattymu. Vešla jsem a sedí tam Jacob?
Počkat já myslela že ti dva se nemají zrovna v oblibě. ,, vyspala ses?" zeptal se mě Matty. Jen jsem kývla a sedla si vedle Jacoba.
Matty si sedl vedle mě.
Bylo to takový divný. Ti dva v jednom pokoji. ,, ehmmm co se tady děje?" zeptala jsem se a pohledem tikala mezi nimi. ,, Nic Jacob přišel ale ty si spala tak jsme šli do pokoje. " řekl Matty a podrbal se na zátylku. ,, jo aha."Stejnak je to divný. Ale co. Nebudu to nějak řešit. Nemám náladu a je to tak nějak jejich věc.
,, hele Kat když teď budeš celej tejden doma nechceš si udělat něco jako prázdniny a někam zajet?" zeptal se Jacob. ,, nebyl by to špatnej nápad ale kam?" ,, dlouho si neviděla Artyho a Kat." vložil se do toho Matty. ,, hmm to je zase pravda. Tak jo." řekla jsem a aspoň trošku se usmála. ,, tak se jdi sbalit vyrazíte ještě dnes ne?" zeptal se Jacob. ,, já bych jel až zejtra dneska se sbalíme vyspíme a zejtra vyrazíme." řekl najednou Matty.Počkat on jede taky? Ale to je jedno. Třeba si to užijeme.
Zvedla jsem se a šla do toho hroznýho pokoje. Musím si sbalit.
Otevřela jsem dveře a po zádech mi přejel mráz. Byl to divný pocit ale vím od kuď šel. Od okna ( nečekaně )Vzala jsem z pod postele kufr a začala tam dávat oblečení. Přece jen budeme tam čtyři dny. Takže nějaký trička kalhoty i kraťasy. Taky spodní prádlo jak jinak. Kufr jsem vzala dala ho před pokoj a zase ho zamkla. ,, ty už jsi hotová.?" zeptal se mě Jacob. ,, jo nebudeme tam dlouho tak moc věcí nepotřebuju. Nemáte hlad?" ,, jo máme." vykřikli oba naráz.
Sešla jsem dolů a šla do kuchyně. Udělám jim jídlo. Koukla jsem do lednice a tam skoro nic. Je pravda nebyli jsme na nákupu už nějakou dobu máma s tátou jeli totiž na pracovní cestu.
Vytáhla jsem maso a nějakou zeleninu. Aspoň něco tu je. Maso jsem hodila na pánvičku a zeleninu nakrájela. Zavolala jsem na kluky ať se jdou najíst.Ahojky. Tak tady je další kapitola je taková o ničem ale jelikož nemám náladu a je mi špatně i když vim že mě to neomlouvá.
Každopádně kapitoly budou vycházet každý druhý den asi. Každopádně nic neslibuju… budu teď hodně na cestách takže se budu snažit psát aspoň tak.
Jinak vám chci všem poděkovat že se mi snažíte pomoct ale to už je zřejmě jedno. Jsem mu ukradená. Čekala jsem že mi napíše bud to na Messengeru nebo aspoň na wattpadu protože ho má taky ale to je jedno.
Každopádně vám i tak děkuju ale nemá to cenu. Představám mít i chuť psát a proto je taky tato kapitola o ničem.
Omlouvám se 😞Jinak měním si jméno už zajíček nejsem už nejsem nic
#...#
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...