,,,

502 48 43
                                    

Z pohledu Jacoba

Hned jak Kat přečetla esemesku jsem hned zavolal tomu policistovi u kterého jsme byli oznámit že se Matty ztratil. Aspoň že jsem měl jeho číslo.
Policista mi řekl že tam během chvilky budou a my se o nic nemáme pokoušet. I přes náš protest jsme raději zůstali na místě a hypnotizovali dveře od dámských Záchodů. Podle toho co nám řekl číšník tam není nic čím by mohl ten chlap utéct. A tady v restauraci je krom vchodu ještě jeden vchod v kuchyni. A to je vše.
Policie už konečně po čtvrt hodině přijela.
,, Dobrý den.. Omlouváme se že to tak trvalo ale bohužel jsme museli čekat na zásahovku jelikož je možné že může dojít k nějaké přestřelce a na to městská policie není zas tak dobrá."
Řekl nám když všichni došli k našemu stolu kde jsme čekali.
Jak jinak policie vždy s požděním.
,, Dobrý den. O zpoždění zas tak nejde ale máme strach o kamarádku. Je tam sama jen s ním. Každopádně jsme tam nikoho nenechali vejít."
,, To je dobře. Tak kde to vlastně je?"
,,.Támhle na dámských záchodech. Podle toho co jsme zjistili útočník nemá jak utéct. Tedy alespoň tam. Jsou tu dva východy. Tento a pak v kuchyni."
,, Dobrá tedy. Šest z vás jde hlídat vchod od kuchyně. Dalších šest bude u tohoto východu a zbytek jde se mnou."Jak řekl tak i udělali.

z pohledu Neznámého.
Vše je podle podle plánů. Jelikož je jeden z mých můžů u Kat tak bych ji tu měla ještě dnes mít. Jestli prý do hodiny nevyjde použije násilí. Už se Těším jak mě bude prosit o to abych ji pustila a nechala na pokoji.

Další dnes už třetí kapitola tu. 😇

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat