překvapení

1.4K 116 31
                                    

já tebe taky princezno." přikryl jsem nás a když už jsem viděl že usnula ponořil jsem se do spánku taky.

Vzbudil jsem se dřív než ona. Opatrně jsem vylezl z postele a šel ke kurfu. Vytáhl jsem černý potrhaný rifle a bílý tričko.
Chtěl bych jo něco dát. Něco co si bude moct pomazlit když ji nebudu zrovna na blízku. Šel jsem do kuchyně. Už tam byla Kat. ,, potřebuju pomoct." řekl jsem a sedl si naproti ni. ,, o co de?"
,, kdyby se Kat vzbudila zabav ji. Chci ji něco koupit. Takže kdyby něco jsem jako s Artym."
Jen přikývla.
Vzal jsem si peněženku, mobil a šel. Musím najít obchoďák. Jo byl jsem tady naposled Martinovi na pohřbu. Doprdele. Až teď mi to došlo ta holčina v černým která na jeho pohřbu měla proslov byla Kat.

Flashback

Stojíme tam. Skoro všichni brečí. I mě ukápne několik slz. Měl jsem jo rád. ,, teď by jsme poprosili o pár slov tu nejlepší slečnu kterou si mohl Martin přát. " po těch to slovech Martinovi matky která se tam málem zhroutila tam přišla ona. Byla celá uplakaná. Vlasy měla stáhlé v drdolu. Nebyla namalovaná. Měla na sobě černé uplé šaty. ,, Dobrý den. Chci vám všem poděkovat že jste přišli. Každý z nás měl k Martinovi nějaký citový vztah. Já ho milovala a pořád miluju. Nejradši bych teď v tý rakvi ležela já. Každopádně Martin byl ten nejlepší kluk co jsem si mohla přát. Byl hodný, milý, všímavý. Dokázal mě rozesmát i rozbrečet. Prožila jsem s nim něco na co jen tak nezapomenu. Nikdy s tebe nezapomenu Martine. Vždy na tebe budu myslet a milovat tě. "
Bylo mi ji líto. Asi ho doopravdy milovala

Back

No nic zpátky do reality. Zeptal jsem se staršího pána kde tady najdu obchoďák. Byl milý a tak mi řekl cestu. Došel jsem na místo a šel rovnou do jednoho z obchodů. Teď ještě aby měli to co chci já.....

Z pohledu Kat.

Vzbudila mě Kat. Vstala jsem a vybrala si na sebe

 Vstala jsem a vybrala si na sebe

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Adidas mikinu a roztrhaný rifle. Nijak jsem to neřešila.
Šla jsem za Kat do obýváku. ,, nevíš kde je Matty?"
,, jo šel za Artym. Nepujdem na ty vlasy?"
,, jo jasně tak jdem."
Vzali jsme si vaky do toho peníze mobil s klíče a šli do toho nejlepšího kadeřnictví. Je pravda dost se mi líbily moje vlasy ale už chci mít zase ty svoje. Proto jsem se rozhodla do hnědé. Kat si vybrala blonďatou. Vždycky se ji líbily.
Po pěti hodinách jsme se vrátili domů. No zas tak úplně ne. Protože nás u dveří zastavil Matty. Chytil mě za ruku a táhl do pokoje kde teď spíme. Před dveřmi mi řekl že se nesmím koukat. Ok poslechla jsem ho. Když mi řekl můžeš a já otevřela oči uviděla jsem to co jsem si vždycky přála. To co chce každá holka mít. Byl to totiž .......

Tak vim jsem svině ale co. Co to bude? Že by letadlo? 😂
Typujte si. Jinak tahle kapitola byla pro JasmnaEngel
Snad se ti líbila .😉
Jinak omlouvam se za chyby.

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat