Miluješ jí?

1.2K 100 20
                                    


Z pohledu Mattyho


Kat odešla z obýváku nevím kam. ,,Miluješ ji?'' Zeptal se mě Stuart. ,, Jo miluju proč se ptáš?''

,, Protože nechci aby ji zase někdoublížil už si toho prožila dost.'' ,, tak tomůžeš bejt vklidu já ji miluju tohle jsem nikdy k nikomu necítil jako jo měljsem několik holek ale žádnou jsem nikdy nemiloval tolik jako Kata ani mi na žádný z nich tolik nezáleželo ona je teď jenom mojea jen tak se ji nevzdám. Budu řešit každý její problém i kdyžto bude jen nějaká mal kravina budu to řešit aby nebyla smutná.Ona je ta se kterou chci mít rodinu a já ji nikdy neublížím aninepodvedu bylo by to proti mně. Ona je ta která mi dokáže pomoctta kterou už do konce života chci mít po svým boku a ta se kterouse chci ráno vzbudit v jedný posteli. Ona je teď můj život a jáji nechci ztratit.''

Celou dobu co jsem mluvil na mě Stuartposlouchal. Všechno co jsem mu řekl jsem myslel vážně já Katmiluji y už nikomu nedovolím aby ji ublížil. ,, Si dobrej brotohle se od kluka jen tak neslyší taky bych tohle chtěl někdycítit ale já tohle nikdy mít nebudu.'' ,, tak jako když je klukzamilovanej neměl by se stydět říct nahlas svoje city a proč bystohle něměl mít?''

,, Protože jsem tohle zatám nikdynecítil jako jo měl jsem nějaký holky ale bylo to takový oničem.'' ,, Hele Bro možná že teď zrovna nic k nikomu necítíšale sto pro se někdo najde vem si mě taky jsem byl děvkař amyslel si že už nikdy k nikomu nic cítit nebudu jelikož holkakterou jsem miloval tady už nebyla ale pak začal ten výměnýpobyt a já k ní začal cítit něco víc i když jsem si to prvněnechtěl. Třeba ti tvá láska příjde v době kdy to budeš nejmíňčekat jen musíš počkat a nezahazuj to. Teď to neber tak že jsemteplej ale si ehmm... jako jsi docela hezkej. Jak říkám mě senelíbíš ale slyšel jsem jak se o tobě bavili holky takže furtmáš nějakou šanci hlavně ji nezahazuj.''

,, Díky za podboru ale stejně tomumoc nevěřím ale snad se někdy nějaká najde.'' ,, za nic aurčitě jo a teď ně omluv jdu si najít Kat nevím kam zmizela.'',, jojo nejspíš bude nahoře.'' ,, ok'

Zvedl jsem se tedy z gauče a šelrovnou nahoru bylo mi jasný kde asi teda bude proto jsem šel rovnoudo pokoje. Otevřel jsem dveře a pohled mi padl na spící Kat bylaroztomilá když spala. Je to prostě MOJE princezna a já už jinikomu nedám. Vzal jsem deku a přehodil ji přes ní sám jsem sivedle ní lehl ale spát nešel. Vzal jsem si mobil a napsal máměslíbil jsem ji že ji budu psát jelikož podle ní jsem ještěmalej. Najel jsem na zprávy a napsal ji: Ahoj mami jsem živej.Doletěli jsme v pohodě sorry že jsem nenapsal dřív ale neměljsem čas ti napsat. Tak zatím čau pozdravuj ostatní.

Telefon jsem položil a teď už jsemspát šel. Přitáhl jsem si Kat k sobě a s pocitem že už je zasevšechno v pohodě a ona v bezpečí pomalu usínal...



Z pohledu Stuarta


To co mi řekl Matty mě docelazaskočilo ale zase to bylo milí když o ní takhle mlluvil šlovidět že ji doopravdy miluje a jen tak se jí nevzdá. Asi bych sevám měl taky pořádně představit. Není toho o mě moczajímavého ale budiž. Takže jmenuji se Stuart Thomsen. Je mi 17 astejně jako Matty bydlím v Paříži. Nikdy jsem neměl pravoulásku. Asi dva roky jsem byl takovej ten ,, bad boy,, ale pak jsemsi uvědomil že je to vlastně na nic. Lámat srdce holkám kdyžsám si chci najít nějakou holku. Moji rodiče jsou rozvedni tátaje ve vězení z adomácí násilí jo mlátil mojí mamku. Nechcibýt jako on nikdy jsem holku neuhodil a ani to nehodlám dělat. Mámmladší sestřičku jmenuje se Zorka. Je jí 5let a je to taková tatypická holčička co si hraje na princezny a do těch her tahásvýho staršího bráchu. Jo mě. Hraju si s ní na království onaje princezna a já král. Prvně mě to dost otravovalo ale když jito dělá radost tak co bych pro ní neudělal že. Musím ji býtvzorem. Tak to je asi všechno o mě. Jak jsem řekl není toho o měmoc zajímavého proto mě holky asi ani nechtějí.




Ahojky ... Tak nová kapitola je na světě snad se vám aspoň trochu líbila. Nemám teď skoro vůbec čas a tak se snažím napsat aspoň něco. Omlouvám se za chyby a děkuji ještě jednou všem co se mi snaží nebo snažili pomoct. Jestli jsem na někoho byla protivná nebo nepříjemná tak se omlouvám ale už toho na mě bylo moc. Každopádně teď to spěje k lepšímu ve škole už se to tak nějak uklidnilo s holkama jsem si to vyříkala a už se tak nějak zase bavíme. Když ale skončí jeden problém nastane druhý. Ale ten řešit nebudu musím být prostě vytrvalá a počkat co se z toho vyvine. Každopádně děkuju za každý váš hlas a komentář jste zlatí

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat