Vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Byly ještě furt mokré. Vyšli jsme z pokoje a šli do obýváku. Kde seděla Kat s ............
Vyšli jsme z pokoje a šli do obýváku. Kde seděla Kat s nějakým pánem. Měl na sobě černý oblek. Měl hnědé vlasy. Sem tam někde šedivé. Byl mi od někud povědomí. Ale nevím od kud.
,, dobrý den jsem pan James Smith."představil se a podal mi ruku kterou jsem přijala. ,, dobrý den já jsem Katharina Deerová a tohle je Matty Parker."
,, dobrý den." řekl Matty a posadil se se mnou na gauč. ,, no teď asi k té nejdůležitější věci. Je mi to strašně líto slečno ale vaše matka a nevlastní otec zemřeli."
,, jak zemřeli co se stalo? Sakra proč?"
Vyletěla jsem ze sedu a začala kolem sebe házet rukama.
Matty ke mě ale vyletěl a obejmul mě. Začala jsem mu brečet na rameno. Sakra proč? Proč? Už i oni?
,, je to takhle vaše matka a nevlastní otec byli na místě mrtví ale váš nevlastní bratr Eric je v kómatu. Ještě nějaký Stuart ten má menší otřes mozku a postřelili ho do ruky." ,, jak postřelili?" zeptal se Matty. Já v tu chvíli nebyla schopna jediného slova.
,, někdo je přepadl."
,, ví se kdo?"
,, bohužel ne zneškodnili kamery co tam byly nainstalované."
,, aha."
,, každopádně když vám umřel otec tak jsem vám pomáhal Kat kdykoliv budete potřebovat tak řekněte pomužů vám."Už vím od kud ho znám.
Flashback
Povídala jsem si s mamkou v kuchyni když někdo zazvonil. ,, jdu tam." vykřikla jsem a šla otevřít. Stál tam on. ,, dobrý den." pozdravila jsem. ,, dobrý máš doma maminku?" zeptal se a já jen přikývla a vedla ho do kuchyně.
,, broučku nech mě tu s pánem samotný."
,, dobře." odešla jsem do pokojíku.
Když jsem uslyšela bouchnutí vchodových dveří vylezla jsem. Šla jsem do kuchyně kde jsem uviděla mamku jak brečí.
Když mě spatřila ukázala ať jdu k ní. Vzala si mě na klín a pořádně mě obejmula. ,, maminko proč pláčeš?"
,, víš broučku je toho na mě teď moc." ,, aha ."
Celý den mamka probrečela. Dělala jsem různý kraviny ale mamka se ani neusmála.
Vzdala jsem to. Zalezla jsem si do pokojíku a hrála si s panenkama.Z pohledu Mattyho.
,, tak já abych šel." řekl ten chlap a šel ke dveřím. kat ho šla doprovodit. Mezitím co já svoji princeznu nesl do pokoje ať si odpočine. Musí být teď silná.
Z pohledu Kat.
Matty mě položil a mě přišla esemeska. Byla od ni. Tak co jaký to je nemít už ani jednoho rodiče? 😂
To byla ona. Už zase. Dostala jsem ještě větší záchvat a brečela víc a víc. Vzala jsem telefon a hodila s nim o zeď. Bylo to ze vzteku i smutku zároveň. Ten pocit co jsem teď cítila se nedal ani popsat. Matty se ke mě nahl že mě políbí ale já uhnula.
Kdybych sem nikdy nejela moje mamka ještě teď žije.
Kdybych Mattyho nikdy nepotkala nestalo by se tohle všechno.Z pohledu Mattyho.
Chtěl jsem ji políbit ale uhnula. ,, no tak...."
Chtěl jsem ji teda aspoň obejmout ale taky se nedala. ,, Jsi největší chyba v mým životě."
,, cože? Si děláš prdel?." Byl jsem dost mimo a nevěděl co dělat.
,, neměla jsem si s tebou začínat ani spát." když to do řekla docela to zabolelo ještě když ji miluju.
,, jo hlavně že si říkala nech si něco na večer." odvětil jsem a a začínal zuřit.
,, jedu domů neměla jsem sem vůbec jezdit."
,, stejnak si pro mě byla jen další děvka."Z pohledu Kat.
,, stejnak si pro mě byla jen další děvka." hned co to řekl mi přestalo tlouct srdce. Bolelo to a hodně.
Rychle jsem vstala z postele a šla do koupelny pro věci které jsem tam nechala. Všechny jsem je pobrala a odnesla do kufru. Měla jsem hotovo. Už tady nechci být.
Vzala jsem kufr a šla s ním na chodbu. Kat tam přišla a hodila po mě nechápavý pohled. ,, odjíždím a toho medvěda klidně vyhoď je mi to jedno. " odvětila jsem a koukla na ni omluvným pohledem. Bylo vidět že je smutná. Ale já s ním tady nebudu.
,, ach jo... Tak šťastnej let a až přiletíš napiš mi."
Obejmuly jsme se. ,, dobře."
Vylezla jsem ze dveří a odchytla si taxíka. Nastoupila jsem a řekla směr letiště. Odvezl mě tam. Koupila jsem si letenku. Naštěstí tam bylo dost míst. Odlétá mi to za chvilku.
Nastoupila jsem do letadla a sedla si na své místo. Vedle mě si sedl nějakej kluk. Hnědý vlasy a modro zelený oči. Byl hezkej. ,, ahoj já jsem Cameron." představil se. ,, ehm., já jsem Kat."
Najednou jsem uslyšela až moc dobře známý hlas. Přiřítil se ke mě ale když viděl že vedle mě sedí Cameron otočil se a sedl si před nás. Byla jsem spíš ráda že si vedle mě Cameron sedl. Když pro něho jsem jen děvka. Vzlétli jsme a já s Cameronem si furt povídali. Byl milý a já si s nim rozuměla. Už zase byla v letadle ta letuška. Tentokrát měla ale modré stíny.wauu změna. Furt se motala kolem Mattyho. Ignorovala jsem to. Už zase přišla. ,, nechceš zajít na záchod?" zeptala se ho. On vstal chyt ji za ruku a šel s ní.
To jako vážně? Do očí se mi nahrnuly slzy. Byla jsem jen děvka.
Nic ke mě necítil. Byla to jen přetvářka jak mě dostat do postele. Cameron si toho asi všiml a zeptal se mě ,, děje se něco?" ,, obejmeš mě prosím ?"
Cameron se ke mě nahl a obejmul mě. Odtáhli jsme se od sebe ale měli u sebe furt obličeje. Koukali jsme si do očí. Zbystřila jsem že Matty už se vrací. Využila jsem toho a spojila moje a jeho rty v jedno. Byl trošku zaskočenej ale pak začal spolupracovat.Z pohledu Mattyho
Seděl jsem a poslouchal o si ti dva povídají. Nic zajímavýho. Přišla ke mě zase ona. ,, nechceš zajít na záchod?" zeptala se.
Měl jsem vztek. Nejen na ni že dělá jakoby nic. Ale i na sebe za to co jsem ji řekl. Nemyslel jsem to vážně. Proto jsem i vzal za ruku a šel směr záchod. Začala mě líbat na krku. Já ji mezitím sundal ten její obleček. Už přede mnou byla jen ve spodním prádle. Sundala mi kalhoty a poté i boxerky. Vzala mýho kamaráda do ruky párkrát po něm přejela rukou a pak si ho strčila do pusy. Abych řekl nebylo to tak dobrý jako od Kat ale aspoň něco. Když jsem se udělal slízala to a spolkla. Nandal jsem si zpátky boxerky a kalhoty a šel si zase zpátky sednout. Když jsem ale vycházel viděl jsem jak se Kat líbá s tam tím. Myslím že se jmenuje Cameron nebo jak. Je mi to celkem jedno. Jen mě sere že dělá jakoby nic. Prošel jsem okolo nich a dělal jakoby nic.
To jsem ale ještě nevěděl co se stane potom.......Ahojky 😁😻 ano já žiju 😂
Snad jste si užili první den ve škole. Já teda ne protože teror začíná 😨😢
Jinak tento měsíc nebudou pravidelně ještě vycházet kapitoly. Ale už mám dostat novej telefon takže budu psát každou chvilku co budu moct.
Jinak snad se vám kapitola líbila. Plno lidi mě zabije takže nwm jestli další vůbec bude. 🙉
Omlouvám se za chyby 🙊
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...