Konečně stojím nohama na zemi. S kufrem za sebou se vydávám směr východ z letiště. Konečně jsem vyšla na vzduch. Hned jsem si odchytla taxík do kterého jsem následně nastoupila a řídiči nadiktovala adresu. Řidič se hned rozjel a já z kabelky vytáhla mobil. Hned jsem uviděla několik nepřijatých hovorů a nepřečtených zpráv. Rozklikla jsem je a začala číst.
Zlato já tě nepovedl sakra já tě miluju 😪
Neodjížděj nedělej to znovu .. Prosím 💔
Prosím já tě miluji.. Jsi ta jediná se kterou chci žít, mít děti, rodinu a taky ta se kterou chci zestárnout. Nemůžu o tebe přijít.
Radši už jsem to dál nečetla nemohla jsem. Ještě bych nechala obrátit taxík a letěla zpátky do Paříže.
Z oka mi uteklo pár neposedných slz. Rychle jsem je utřela, vrátila mobil zpátky do kabelky a koukala z okna. Furt jsem ale přemýšlela nad tím jestli jsem neudělala chybu. Přece jen chovám se jak malá vždycky musím utéct před problémem.
Řidič už zastavil a tím mě vyrušil z myšlenek. Zaplatila jsem mu a vystoupila z auta. Řidič mi ještě vyndal kufr a pak odjel pryč. Přešla jsem silnici a zaťukala na dveře od Jacobova bytu. Během minuty mi Jacob otevřel a já se ocitla v jeho objetí. ,, ahoj,,
,, ahoj pojď dál" řekl mi a já vstoupila dovnitř.z pohledu Mattyho
Po tom co jsem dotelefonoval s Jacobem jsem zavolal rodičům a řekl jim že musím odjet. Radši se ani neptali za což jsem byl dost rád. Vzal jsem kufr a začal do něj házet oblečení jelikož mi za necelou hodinu letí letadlo. Vstupenky už jsem si objednal přes internet. Přešel jsem k nočnímu stolku a chtěl zkontrolovat ať tam nenechám nějaké věci. Ve svém jsem nic neměl tedy krom knihy kterou stejně nečtu. Proto jsem přešel ke stolku na Katině straně s otevřel šuplík. Pohled mi padl na krabičku s nápisem těhotenský test. Vzal jsem to do ruky a krabičku otevřel. Vyndal jsem z toho tu ,, tyčku ,, ( omlouvam se ale nevím jak se tomu říká ale kdyby to někdo věděl byla bych ráda kdyby jste mi to napsali 😁😅)
Koukl jsem na to a viděl dvě čárky. Počkat co?Já.. Ona je těhotná.? ,,Já budu táta. .. Ja budu táta" začal jsem řvát a běhat po pokoji. No .. Budu táta teď záleží na tom jestli se to srovná zpátky. Přece jen nechci aby ten malej drobek vyrůstal ve otce. Kath miluji a rozhodně jsem ji nepodváděl.Ahojky tak tady máte další kapitolu omlouvám se že je kratší ale doufám že se aspoň trochu líbila. Jinak počítala jsem ještě se šesti kapitolami než bude konec ale přece jen bylo by to moc rychlý konec a to já nechci. Takže doufám že bude ještě aspoň 20 kapitol nebo možná i víc.
Jinak vážně prosím zájemce kteří by chtěli výtisk knihy aby mi napsali budu potřebovat přesný počet. Každopádně jsem se na to už koukala a informovala a ti co by měli tedy zájem by měli počítat že kniha bude stát 600Kč. Už jsem to tam totiž zkoušela dát a dávala jsem tam ty nejlevnější ale zároveň nejlepší možnosti výtisku. Kniha by měla 400 stran, přičemž by měla tisk ( text ) po obouch stranách stránky a byla by ve formátu A5. Opravdová cena knihy je 697 Kč ale těch 97 Kč bych byla za všechny zájemce ochotna uhradit. Vím že to není moc ale musíte počítat také s tím že budu platit ještě dopravu a pak taky poštovné které kolem 80 Kč pro všechny. Každopádně vím že někteří by mohli mít taky problém i s 600 Kč takže ten kdo by s tím měl nějaký problém stačí mi napsat buď to tady do komentářů ale kdyby někdo nechtěl ať o tom ví ostatní čtenáři tak ať mi napíše tady na Wattpadu do zpráv nebo na můj fb Kris Týna.. Budu odpovídat všude. Jinak příběh budu muset ještě celý upravit a opravit což mi zabere asi maximálně měsíc pak ho taky dopsat což bude taky nějakou dobu a výtisk trvá také dva týdny s potom doručení až k vám domů takže bych to viděla tak na květen až červen. Každopádně peníze bych po vás nechtěla teď ale v době kdy bych knihu dávala na výtisk takže tak do dvou měsíců a byly by předem. A nemusíte se bát že bych vás nějak okradla že bych si vzala peníze a knihu by jste nedostali. To nemusíte mít strach. Mám ale špatné zkušenosti s tím že by jste mi dali peníze až potom co by vám kniha přišla proto bych je chtěla předem. Kdo by s tím ale měl problém stačí napsat a dohodneme se. Tím to tedy prosím všechny co by měli zájem o to aby mi napsali a dohodneme se. A vy co by jste měli výtisk knihy by jste měli výhodu v tom že by jste měli všechny kapitoly bez chyb a taky opravené protože některé děje tam budu předělávat.
Jinak děkuji všem co si tyto informace přečetli až do konce..❤❤❤❤
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romantizm2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...