~℅~

345 32 2
                                    

Nemůžu. Už vážně ne.
Převlékla jsem se do oblečení, které jsem tady měla což byly obyčejné legíny bílé tričko a černá mikina. Vlasy jsem si stáhla do rychlého drdolu a vydala se pryč. Propouštěcí papíry jsem před chvíli podepsala. Tašku ve, které jsem měla věci jsem si hodila přes rameno a vydala se směr východ.
Už ne. Už to nechci zažít znova.
Procházela jsem ulicemi města mezitím co v hlavě mi běhaly vzpomínky.

Flashback.

Jeden z nich mi sáhl na zadek. Viděla jsem Mattyho jak pustil kufry na zem a běží ke mě. Chytl ho pod krkem s začal ho bít hlava nehlava. Ten už ležel na zemi. Matty na něm seděl a furt ho mlátil. Šla jsem tam a chytla Mattyho za tričko. ,, Matty nech ho prosím." nereagoval. Mlátil ho dál. Skrčila jsem se chytla jeho tvář mezi ruce a políbila ho. Přestal. Konečně. Odtáhla jsem se od něj. Koukali jsme si do oči a já řekla ,, nech ho už prosím." přikrývl. Vstal a ještě mu řekl. ,, Na moji Kat nikdo sahat nebude. Slyšíš nikdo kromě mě."
Slovo moji zdůraznil. Ty slova mě zahřála u srdce. I když vím že by neměla. Nemůžu k němu něco cítit. Ublíží mu.
Ostatní kluci nám radši udělali prostor ať projdem. Matty je přitom ještě vraždil pohledem. Sebrali jsme kufry a vyšli z letiště. Odchytli jsme si taxíka. Já nadyktovala adresu a jeli jsme.
,, děkuju že si se mě na tom letišti zastal." prolomila jsem ticho které do teď panovalo. ,, neděkuj jak už jsem řekl nikdo na tebe sahat nebude." usmál se.
,, a co když budu chtít aby na mě sahal?" řekla jsem a koukla na něho. ,, nebudeš protože nebudeš chtít od nikoho aby na tebe sahal kromě mě." řekl a už zase mu na tváři hrál ten jeho úšklebek.

Back to the flashback

Na tohle si pamatuji...byli jsme na letišti a on si mě hlídal.

Flashback

Z kaps vytáhl malou černou krabičku kterou následně otevřel a mě pohled padl na prstýnek s blíštícím se diamantem uprostřed.

Kat vím že jsme spolu krátkou dobu.. Ale taky vím že ty jsi ta jediná se kterou chci žít. Mít děti, zestárnout a taky umřít.  Než jsem tě poznal byl jsem jen obyčejnej děvkař a kretén kterej si myslel že už žádný city nemá. Ale ty jsi mi je znovu ukázala a já se zase zamiloval do tý nejúžasnější holky co jsem kdy potkal a už j nechci nikdy ztratit. Miluju tě. Jsi ta kterou chci dělat šťastnou po zbytek života a i když jsem žárlivej debil  kterej je do tebe až po uši zamilovanej tak doufám že budeš jenom moje... Proto se tě Kat ptát... Vezmeš si mě?


Back to the flashback

Z očí mi vyteklo několik neposedných slz.

Tohle už je minulost.


Ahojky..❤

❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nehorázně moc vám děkuju 99,6K a 104K přečtení? Ty čísla rostou❤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nehorázně moc vám děkuju 99,6K a 104K přečtení? Ty čísla rostou❤

DĚKUJU VÁM❤

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat