Z pohledu Mattyho
Vzbudil jsem se a Kat ještě spala. Vstal jsem tady trochu se upravil a šel dolů do kantiny.
,, Dobrý den" pozdravil jsem toho doktora se kterým jsem nedávno mluvil když jsem procházel kolem stolu kde jedl. ,, Dobrý.. Tak co? Odpočinula si pak ještě vaše přítelkyně.?" zeptal se.
,, ano.. Ještě spí a když už jsme u toho kdy ji pustíte domů? "
,, Jelikož se probudila teprve včera.. Tak podle toho co si teď vybavuji má vaše přítelkyně dnes jít na dvě vyšetření. Podle toho se pak ukáže kdy může být propuštěna. Ale když nebudou žádné komplikace mohla by být nejpozději do týdne."
,, Dobře tak tedy děkuji zatím nashledanou."
,, nashledanou."
Koupil jsem nějakou obyčejnou vodu ať mám co pít. Jídlo žádné za poslední dobu jsem nic nesnědl a nijak moc mi to nevadí. Vrátil jsem se zpátky do pokoje. Kat už ležela probuzená na pokoji. ,, Jak si se vyspala?" zeptal jsem se ji a sedl si na židli. ,, s tebou skvěle... Počkej ty už nemáš sádry?" zeptala si a pohlédla mi na nohy kde jsem neměl ty otřesné sádry.
,, ne... Už mi je sundali no spíše jsem si to vynutil protože jsem je prý podle všeho neměl zlomené ale jen někde trochu natažené a odřené."
,, Tak proč ti je tedy dávali?"
,, Ošetřoval mě prý nějaký začínající doktor.. A špatně to diagnostikoval.",
,, Takže si je měl úplně zbytečně."
,, Tak nějak.. Ale to je jedno aspoň si se o mě hezky starala."
,, pfff. "
,, Ale no tak zlato dělal jsem si srandu je jasný že mě to štve protože jsme si nemohli pořádně užít ale teď s tím už nic neudělám."
,, ty taky furt myslíš jen na sex."
,, tak se nediv.. Mám tu nejvíc sexy přítelkyni a už jsem s ní nespal skoro měsíc možná i dýl."
,, No bože.. Děláš jakoby si byl nějakej divoch v ty posteli."
,, se budeš divit.. Až tě pustí tak tě v ty posteli umučím."
,, No jasně." odpověděla mi a začala se smát. ,,jen počkej."
,, ty počkej.. Až mě pustí tak si z tebe udělám plyšáka."
,, ouuu." teď už jsem se začal smát i já. Tato konverzace nikam nevedla.Ahojky,😇
Další kapitolka tu. Napadlo mě že by to bylo asi takto budu se snažit dávat kratší kapitoly každý den nebo alespoň jednou za dva dny a vždy v neděli by byla nějaká delší kapitola.
Každopádně blížíme se ke konci 😭
Tento příběh mi bude neskutečně chybět. Už je to skoro rok co jsem ho začala psát.
Vlastně ani nevím jestli ho budu schopna ukončit😪😔
Každopádně děkuju všem co tento příběh čtou, hlasují pro něj a komentují ho. Neskutečně si toho vážím.
Vážím si každého čtenáře co tento příběh čte, co hlasuje a nejvíce mi dělají radost vaše komentáře.❤
Je pravda že si z těch komentářů typu : další prosím atd..
Nic nevezmu ale i tak aspoň vim že to někdo čte.anonym936
Doufám že pochopíš... Doufám že už bude šťastná tak jako je právě teď. Už se nebude muset trápit a bude taková jako byla před tím.
I když ji neřekl své city k ní tak nějak si to vše vyříkali a jsou zase kamarádi❤. Ona ti strašně moc děkuje a doufá že z něj už ,, nebude na prášky,, jak si říkal.
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...