!-!

407 33 24
                                    

Ahoj, lidi omlouvám se že to není další kapitola.
Poslední dobou mě psaní této story baví čím dál tím míň. Je to tím že tu nejsou žádné ohlasy. Ok, hlasujete ale komentáře pro mě znamenají víc. Jediný kdo okomentoval poslední kapitolu byla Lucinka180 za což ji strašně moc děkuju.
Psaní mě hodně bavilo, znamenalo pro mě hodně moc, mohla jsem se tu vypsat, jenže od jistý doby už to není ono. Nejsou tu skoro vůbec žádné komentáře a právě ty komentáře mi dávaly naději a úsilí psát dál. Samozřejmě že komentáře typu super, honem další, kdy bude další, další.
Ty mi nic nedají.
Přála bych si najít zase tu jiskru, tu horečku do psaní, kde budou moje prsty na klávesnici ťukat co to půjde protože psát budu chtít. Budu chtít psát pro vás.
Rozhodla jsem se proto, že napíšu už jen jednu poslední kapitolu tudíž prolog.
Už žádná jiná potom nevyjde, hrozně moc mě to mrzí protože v dubnu to byl rok co tuto story píšu a 3. Srpna by to byl rok co jsem napsala první kapitolu 2. Dílu.

Takže vám děkuju, děkuju že jste pro tento příběh hlasovaly. Děkuju že jste ho na nějakou dobu dostali na první místo. Děkuju že aspoň na chvíli byla fb skupina kde jsem poznala úžasné lidi, bohužel už ani s jedním nejsem v kontaktu.
Děkuju že jste mi pomáhali i v osobním životě, protože byli chvilky kdy jsem s celým Wattpadem chtěla skončit a vy jste mě vždy dokázali posunout dál. Děkuju že se na tento příběh nenašla žádná kritika kromě dvou lidí, kteří mi dali teda hodně zabrat.
Nehorázně moc vám za všechno děkuju, nikdy vám to nebudu moct nějak vynahradit.
Za nedlouho bude poslední kapitola prolog a pak už se neuvidíme. Budete mi chybět, třeba zavítáte k nějakému z mých dalších příběhů.
Když budete chtít můžete mi kdykoliv napsat jaký příběh, na jaké téma by jste chtěli číst a já ho můžu napsat..je to jen na vás.

Sbohem❤

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat