No nic tak nějak jsem se vybrečela. Utřela jsem si slzy. Omyla obličej. Aby to nešlo poznat a šla do třídy. Nahodila jsem falešný úsměv a snažila se být co nejvíc v pohodě. Sedla jsem si zpátky k němu a poslouchala učitele. ,, takže začneme s prvním projektem. Tady v pytlíku jsou lístečky a jeden z dvojce vždy vytáhne jeden lísteček kde bude určené téma. Posílejte si ho po lavicích. A můžete začít." řekl a začalo se losovat. Postupovalo topo lavicích až to přišlo k nám dozadu. ,, já losovat nebudu." řekla jsem a podala mu pytlík. Vytáhl lísteček. Já vzala pytlík a šla ho vrátit učiteli na stůl. ,, co máme za téma?" řekla jsem když jsem si sedala. ,, láska neboli vztah" řekl až dost otráveně taky se mu nedivím. Proč zrovna tohle? Bože proč?
No nic. Vzala jsem si propisku a začala s ní cvakat. Vždy když přemýšlím musím něco dělat. Teď je to cvakání propisky.
Cvakala jsem a cvakala až mě napadl nápad. Proč neudělat dva způsoby? Vzala jsem tu propisku otevřela sešit a začala psát.Každý už jsme někdy měli vztah. Někomu z nás to nevyšlo a někomu zase jo. Buď je to láska na měsíc nebo na celý život. Podle toho co k tomu druhému cítíme. Někdy je to opravdová láska. Někdy je to jen sex, prachy nebo nás už provdali rodiče když jsme se narodili. Ale co láska je láska.
Takže jsou hlavně dva typy a to láska jako opravdová láska nebo jen vztah ve kterým se budete podvádět a vůbec se nemilovat.
Začneme tím prvním láska jako opravdová láska:
Je to nepopsatelné. Najdete někoho s kým si rozumíte. Někoho na kom vám záleží. Byli by jsme schopni za něj dát i svůj vlastní život. Když se vás dotýká celý se chvějete. Dokáže vás rozesmát nebo přivést na jiné myšlenky i když jste na tom špatně a chtěli by jste se zabit. Nebo jen brečet a brečet. Obětoval by pro vás cokoliv. Nebo vy pro něho. Ale když vám někdo vyhrožuje že tomu druhému něco udělá musíte musíte to skončit . bude to tak nejlepší. On už mu nemůže pak nic udělat jelikož si bude myslet že pro vás není důležitý. Ale on bude furt ve vašem srdci a bude vás nenávidět za to že jste se sním rozešli.Dopsala jsem poslední slovo a skoro se rozbrečela. Žádnej nápad to nebyl je to pravda. Moje pravda . On na mě nechápavě koukal. Pak vzal můj sešit a začal si to číst? No jasně začal a já začala litovat že jsem vůbec něco začala psát. Když to asi dočetl vrátil mi zpátky sešit a .. A řekl .......
Já vim jsem strašná svině 😂 tak ale trošku napětí neuškodí.
Jinak omlouvám se za chyby a že to vydávám teď ale nechce se mi spinkat .😂😁 je 0:15 a já slyším jak všichni okolo mě spí😂 asi si budu muset najít nějakou společnost 😂 ani se nemusíte ptát jo drogy beru Perník je nej 😍❤😂
Jo jsem praštěná ne vlastně nejsem jsem jen zhulená a trošku zdrogovaná jinak jsem OK. 😂# Zajíček #
Jo budu se taky opičit a budu se podepisovat 😂 podle jednoho kluka jsem zajíček takže jsem zajíček 😂 ale podle mýho Trdla❤ který dost miluji jsem Šmudla ale zajíček má hezkej ocas 😂
Jinak v médiích máte moji fotku😂 radši na ni nekoukejte jinak oslepnete .😂 nevěděla jsem co jinýho tak dát tak tam máte tu hrůzu 😂
Váš malej zfetovanej zajíček 😘😍😂😂😂😂
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...