,, já to slyšel."

1.5K 111 40
                                    

Seděli jsme jen tak v objetí. Nic mi nechybělo. Jen já a on.
Přišla mi esemeska. Vyndala jsem mobil a koukla se byla on něho Proč nejsi ve škole zlato? Chtěl jsem si užít na záchodech 😁❤
Ach jo. Už zase strach, stres a panika.
,, Kat děje se něco?"  ,, N - ne v pohodě ."

Nemůžu mu to říct. Prostě to nejde. Řeknu mu to a on mu ublíží. Nechci aby mu ten kokot ublížil.
Tak jako se sním nechci vyspat.
Jsem totální kráva. Kdybych tam nikdy nejela nepotkala bych ho. A on by sem nepřijel.  Ale zase bych nepotkala Mattyho.

Sakra je to všechno tak komplikovaný. Ještě k tomu dočista jsem zapoměla na Artyho a Kat. Budu ji muset zavolat.  A asi hned.
Vymanila jsem se z jeho objetí a sedla si vedle něho.
Vytočila jsem Katino číslo. Zvedla to.

K: Čauky

J: ahoj  tak co ?

K: nic

J: ty si to ještě Artymu neřekla?

K: ne nemám na to on mě stoprocentně nechce a nechci zkazit naše přátelství.

J: Sakra Kat řekni tomu Artymu  že ho miluješ nebo mu to řeknu já.

,,Kat miluje Artyho?"

K: Kat! Kdo tam vedle tebe je?

J: promiň sedí tady takovej imbecil

Jen jsem na něj vyplázla jazyk.

Z pohledu Mattyho

Tak imbecil jo? No nic.   Nahnul jsem se k ní a začal ji líbat na krku. Cítil jsem jak se chvěje.  ,, ach."
Hmm tahle  hra se mi líbí a to teprve jen jednou vzdychla.
Začal jsem ji ho jemně sát a okusovat.

Z pohledu Kat.

to mi snad dělá naschvál. Začal mě líbat na krku. Naskočila mi husí kůže. Neubránila jsem se a vzdychla jsem.

K: Kat? Co tam s nim děláš?

J: j....j.,.... Já...,

Sakra nemůžu ani mluvit. ,, au ." to jako vážně ? On mi udělal cucflek.

K: Víš co Kat zavolej mi až s panem imbecilem skončíte. Zatím ahoj

,, to slyšel ."

No.. Hlavně že to slyšel ale aby přestal toho nenapadne.

Z pohledu Mattyho

Víš co Kat zavolej mi až s panem imbecilem skončíte. Zatím ahoj.

Jen jsem na to řekl  ,,Já to slyšel."  a dál se věnoval jejímu krku.

Telefon položila a ........

Dala mi facku. Cože? Ona mi dala facku?

,, co si myslíš že děláš?" ,, hraju si s tvým krkem." řekl jsem a  uculil se.  Zvedla se a odešla z pokoje.

Ach jo. Když já ...... Chtěl bych ji zpátky. Chci zpátky náš vztah. Miluju ji. A s děvkami spím jen abych na ni zapoměl ale ono to nejde.


Z pohledu Kat.

Šla jsem dolů a sedla sina gauč. Tak moc bych ho chtěla. Ale nemůžu to dopustit.   Nemůžu. Chtěla bych ale nejde to.



Ahojky dneška po druhý. Rozhodla jsem se vám napsat další ale ohodně kratší část. Omlouvám se za chyby. A děkuju za to že jste se mi snažili pomoct s tím klukem ale nwm.

Jinak chci založit na fb skupinu. Proto kdo by chtěl mi buď do komentáře nebo do zprávy napíše svůj fb. Nebo mi taky můžete napsat na můj fb kde jsem Kristy  Bajl.

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat