∆∆∆

410 37 13
                                    

Všechno to zase zažívám...zas a znova.
,, co zase chceš?" vykřikla jsem po ni a snažila se dostat pryč. Bylo mi to ale marné. Byla jsem k té židli přivázaná a dokonce i přilepená páskou.

,, tak za prvý holčičko nekřič po mě a za druhý drž hubu. Nejsem na to zvědavá. A co chci? To je zcela jisté. Chci tvoje dítě a Mattyase. Ani jednoho si nezasloužíš, narozdíl ode mne. Víš jak dlouho mi trvalo vás najít? Co si jako myslíš? Že se s mámou odstěhujete a mě nic neřeknete? Pff, tak to jste na omylu." Prskla mi do obličeje a začala se smát.
Nevěděla jsem co dělat. Chtěla jsem pryč.  ,, A teď se dobře koukej...aspoň uvidíš jak se to správně dělá." mrkla na mě a dostrkala mě na židli až do místnosti kde byla postel, na které byl Matt.
,, C...co si mu udělala?"

,, Nic vážného...má jen prášky na spaní a modrou pilulku..."

Hned mi to bylo jasné.. Modrá pilulka

...stačí jedna jediná, pár hodin a ona si může užít. ,, Tak a teď se koukej." řekla mi a přešla k posteli kde Mattyho vysvlékla až do naha. Hned jsem viděla jeho stojáka....a to jen kvůli té pilulce. Začala se podivně usmívat, sedla si na něj a začala vzdychat.
Nemohla jsem. Neměla jsem na toto nervy ani sílu. Toto na mě bylo moc. Mezitím co já se snažila vymyslet nějaký způsob úniku ona si tam užívala na mým příteli. Na konci vzdyhla jeho jméno a lehla vedle něj....byla udělaná...
,, Tak a teď ještě jedna věc." promluvila potom co to rozdýchala, vzala do ruky nůž a přešla ke mě.
,, Sbohem vnučko." řekla napřáhla ruku a....

S křikem jsem vylítla do sedu a začala se klepat. ,, zlato co se stalo? Jsi v pořádku.?" vzbudil se Matt a hned mě zasypal otázkami. Místo odpovědi jsem se ale rozbrečela. ,, No tak lásko...co se stalo?" zeptal se mě podruhé a já už mu tak nějak odpověděla..,, O...ona... Zabila mě, a...a s tebou....spala.."
,, Kat o kom to mluvíš?"
,, ta..ta ženská...před barákem."
,, Myslíš tvoji Babičku?"
,, N...není to moje babička.. Je to..z..zrůda."
,, co Se stalo? Co udělala? Chci ti pomoct ale nevím jak. Miluju tě Kat a nechci aby si se takhle trápila."
,, D...dobře."
Vlezla jsem si k Mattymu do objetí a začala vyprávět. ,, ta ženská nebo taky babička je ze strany taťky. Když ji dovedl představit mamku byla naštvaná že si vybral zrovna ji. Neměla ji ráda a mě taky ne.
Nechodila na žádné rodinné oslavy ať to byly narozeniny, Vánoce, nějakým svátky. Prostě nikdy. Mezitím co ona nás nenáviděla dědeček nás měl rád. Nechyběl na žádné oslavě narozenin. Bral mě na výlety do doby než umřel.  Nikdo přesně neví co se mu stalo a to je na tom nejhorší... Byla to ona..to ona ho zabila a to jen kvůli tomu že on nás měl rád.... Podváděl a ho na každém rohu a když dědečka zabila tahala si je až domů. Jednou mě potkala když jsem šla s Martinem do kina. Zastavila nás na ulici a začala si hrát na skvělou babičku která se o mě stará... Martin ale věděl jaká doopravdy je. Začala s ním flirtovat a to mě už se přestávalo líbit..bez jakéhokoliv slova jsme odešli. Neměla jsem na to nervy už jen kvůli tomu že jsem žárlivá. Během následujících dní mi přišlo několik zpráv že se mám s Martinem rozejít ať ho má ona nebo se něco stane.
Neřešila jsem to a to byla ta největší chyba, kterou jsem udělala.  Ta bouračka ve, které Martin umřel....může za to ona.. To ona podplatila toho chlapa ať to do nás napálí a ta červená na semaforu ji k tomu jenom pomohla.... prvně jsem to nevěděla jenže pak mi přišly zprávy.. Zase od ní... To ona mi zabila člověka, kterého jsem milovala a teď to chce udělat zase... Nemůžu to dovolit. Nechci přijít o dalšího člověk a na, kterém mi záleží. Už tu bolest nesnesu. Už nechci. " při posledních slovech jsem se rozbrečela.
,, Tak tohle jsem nečekal..... Ale vím jediné... Nedovolím aby se tobě, tomu malému nebo mě něco stalo. Nikomu z nás. Ani jeden tu bolest nezažijeme. Miluju tě a nedovolím to. Ale bude pro nás asi lepší když se odstěhujeme...jestli tě tady našla tak podle toho co si mi řekla usuzuji že jen tak pokoj nedá."
,,  Miluji tě Matty a mrzí mě ta hádka... Nechci aby sis o mě něco takovýho myslel."
,, Já tebe taky Beruško.. Udělal jsem chybu.. Mluvil ze mě vztek..tohle si o tobě nemyslím... A teď pojď spinkat ať nejsi unavená."
,, Dobrou."
,, Dobrou noc."






Další kapitola zde! Snažila jsem se ať není tak krátká jako poslední dobou. Doufám že se aspoň trochu líbila a omlouvám se za chyby 📎💕

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat