Z pohledu Maxe.
Takže začnu asi od začátku jsem Max Dear. Je mi 28 let. Jsem doktor. No teda zas tak moc ne. Byl jsem ve vězení kvůli znásilnění. Nebylo to znásilnění teda podle mě podle tam ty krávy co mě udala asi jo. Pro mě to byl jen tak nějak úlet. Je pravda že jsem si s ní užil na záchodech v restauraci jelikož tam byla jen s kamarádkama. Ale co. Mě se to líbilo hlavně když volala o pomoc a nikdo ji nepomohl. Pustil jsem ji až když mi vykouřila a já jsem si ho do ní párkrát strčil než jsem se udělal.
Ale to teď není poctatný. Byl jsem tři roky ve vězení. Můj strýc je ředitelem v té nemocnici ve které pracuji. Nejsem zas tak špatný doktor. Ale na sál nemůžu. Nemám klasifikaci.
Ten den kdy k nám přivezli toho jejího da se říct přítele a já ji uviděl jsem dostal chuť si s ní užít. V nemocničním pokoji mi to nestačilo. Chci víc. Zkusil jsem to pak v parku. Ale tam mi zdrhla a kopla mě tam do toho. Ale neměla mě kopnout tu věc mi měla spíš vykouřit. Pár dní jsem ji nechal. Pak mi ale napsala že se odstěhovala.Jelikož dělám v nemocnici. A tam má každý náš pacient který tam kdy byl složku ve které je všechno. Jak jinak že.
Hned ten den co to napsala jsem naskočil na letadlo a jel k ní na školu. Domluvil jsem se s ředitelem že žákům budu dělat přednášky. A o zdraví první pomoci ale jelikož jsem hlavně gynekolog tak o sexu. Což se mi náramně hodí. Všechno jsem si zařídil. A našel jsem něco co se mi bude hodit když Katharin nebude chtít spolupracovat. No jo no jsem prostě dobrej.
Poté jsem se vrátil zpátky domů. Vzal jsem si oblečení a věci který budu potřebovat. Po necelých dvou měsících jsem měl nastoupit na její školu. Budu dělat přednášku hlavně jejímu ročníku. A hned první den co přijedou ostatní mám první hodinu.
Zatím jsem ji nechal být. Celej den jsem byl v pohodě. Zazvonilo a pro mě si přišel jeden s učitelů. Takže moje první hodina. Hned jak jsem tam vešel učitel mě představil a ona mě poznala začala to být zábava. Jelikož se celá klepala. Pak ale přišel ten debil a odvedl ji domů. Prej že ji je špatně. Ale já vím proč odešla. Kvůli mě. Prvně šla na chodbu. Napsal jsem i jednu sms. A pak po skončení hodiny další. Jo mám v plánu za ni dneska noci jít. Nezašukal jsem si už dost dlouho. No jak se to vezme naposled před první hodinou jelikož nějaký studentce jsem se asi líbil a ta mi hned podlehla. Jo kéž by taková byla i Kat. Aspoň by to bylo rychlejší. Nebaví mě takovýhle caviky. Taky mě dost nasrala tím číslem do zverimexu. Bylo to trapný ale nakonec to její číslo mám. Jelikož mám své zdroje a ti mi to pomohli sehnat. Už se těším až bude vzdychat moje jméno.Z pohledu Kat
Nudím se. Už začíná být skoro noc. Eric a Stuart nikde. Doufám že jsou v pořádku. Přece jen mám o ně strach. Vyjdu schody a jdu do pokoje pro hosty kde je Matt. ,, sorry že otravuji ale nevíš kde jsou kluci?" zeptám se a až teď si všimnu že leží na posteli jen v boxérkách. ,, jo šli na párty oslavuje se že jsme přijeli."
Aha nedivím se že mě nepoznali když jsem tam skoro ani nebyla.Z pohledu Mattyho.
Ležel jsem na posteli a to do pokoje mi vtrhla Kat.,, sorry že otravuju ale nevíš kde jsou kluci?" Jasně že vím. ,, jo šli na párty oslavuje se že jsme přijeli. " ,, a...a proč si tam nešel ty?" zeptala se a furt stála mezi dveřmi. ,, já.... Eric mě poprosil ať tady s tebou zůstanu." nemůžu ji říct že jsem tady zůstal jen kvůli ni. Jelikož mám o ni strach. Nechci aby to věděla. Ještě k tomu dneska ji chci mít pod kontrolou. Nevím kdo to psal a čeho je schopnej. ,, máš něco v plánu?" ,, nemám." ,, a nechceš si pustit třeba film?" ,, jo klidně." ,, tak pojď." ukázal jsem na postel. Přišla ke mě a sedla si vedle mě. Podal jsem si notebook a zeptal se.,, horor?" ,, klidně." Dal jsem tam první horor co jsem našel což byla Mama. Pustil jsem ho . Kat se ke mě trošku namáčkla a hlavu si položila na moje rameno. Nechal jsem ji.
Skoro na začátku se lekla. Jak tam ten otec přišel s těma holčičkama do ty chatrče v lese.
Ale co. Asi v polovině jsem si všiml že usnula. Byla tak nevinná a roztomilá.
Ježiši už zase melu pí******. Ten horor jsem vypl a notebook vrátil na stůl. Vstal jsem a opatrně vzal Kat do náručí. Musí se pořádně vyspat. Šel jsem do jejího pokoje a položil ji na postel. Probrala se ,, Katuško pojď se převlíct." ježiši už zase Katuško? Jsem takovej kokot tyvole. Vstala a šla do šatny za chvilku SR vrátila. Měla na sobě jen kraťásky a tílko. Měla v nich hezkej zadek. Lehla si zpátky do postele. Jen jsem ji přikryl a dal ji pusu na čelo. ,, dobrou." ještě než jsem odešel stihla se zeptat,, je zavřený okno?" věděl jsem proč se ptá ,, jo je neboj nic se ti nestane." Pak už jsem odešel. Šel jsem dolů udělat si něco k jídlu. Když jsem dojídal slyšel jsem výkřik. Jídlo jsem odhodil na stůl a běžel nahoru.Z pohledu Kat.
Trošku jsem zaregistrovala že Matty odešel. Neřešila jsem to. Otočila jsem se k oknu. Viděla jsem jak se tam něco hejbe. Pak mi to došlo. Ta esemeska
Flashback
Vzbudila mě sprcha. Někdo tam byl. Zrovna z koupelny vyšel Matty. Kdyby nebyl aspoň tak wauu. ,, vyspala ses?" zeptal se a sedl si vedle mě na postel. ,, jo děkuju." jen jsem se trochu usmála." ,, když si spala přišla ti esemeska ." Vzala jsem mobil a koukla se. Neznámý číslo je mi jasný kdo to je. Otevřela jsem ji a tam bylo : Dneska večer měj otevřený okno kočičko. Přijdu za tebou 😉😘.
Hlavně to ne. Co teď? Bojím se nechci aby sem šel a vůbec nechci ho vůbec vidět. Bojím se ho. ,***
Sedla jsem si. A už jsem to viděla zřetelně byla tam nějaká postava začala jsem křičet.
Z pohledu Mattyho.
Otevřel jsem dveře a vidím Kat. Sedí na posteli a klepe se. Přiběhl jsem k ni a hned si ji stáhl do objetí. ,, už je to dobrý..." rukou jsem ji pomalu jezdil po zádech. ,, on.. On tam.. " ani to nedořekla. Vstal jsem a šel se podívat za okno. Nikdo tam bude nebyl. Vrátil jsem se zpátky ke Kat. ,, pojď budeš spát u mě." opatrně jsem si ji vzal a odnesl ji zpátky ke mě do pokoje. Položil ji na postel a přikryl. Když jsem odcházel slyšel jsem jak řekla mám tě ráda ." ,, já tebe taky." Šel jsem dolů dojedl a vrátil se zpátky nahoru. Sundal jsem si oblečení a jen v boxérkách jsem si lehl vedle Kat. Dal jsem si ruce na její boky a pomalu usínal.
Ahojky tady máte 1177 slov. ❤
Snad se vám kapitola líbila snažila jsem se ať je aspoň trochu dlouhá když jsem nevydávala v sobotu ani v neděli. 💕
Omlouvám se za chyby. 😁
Jinak přemejšlím že bych udělala FF ve které by byl Lucky Blue nebo Shawn Mendes protože tady ty dva miluju 😍❤ještě přesně nevím o čem by byly. Ale jestli by jste chtěli tak mi to napište ať ji nezačnu psát a nikdo to nebude číst. Děkuju 😉#Zajíček#
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...