🔌🔌🔌

573 51 4
                                    

S hlasitým výkřikem jsem vyletěla do sedu a snažila se rozdýchat sen co se mi právě teď zdál. ,, zlato co se stalo?." zeptal se mě Matty a opatrně si mě vtáhl do objetí. Celý sen jsem mu tedy řekla. ,, ššš to bude dobrý. Byl to jen sen. Nic takového se nestane dobře? To ti slibuji nedopustím aby vám někdo ublížil. Miluji vás a tak to bude napořád."
,, my tebe taky." odpověděla jsem mu a setřela slzy které mi nepatrně utekly když jsem Mattymu vyprávěla můj sen. ,, Matty?" promluvila jsem po chvíli ticha. ,, copak zlato?" zeptal se. ,, kdo byla ta holka na ty fotce co mi tedy asi Nicol poslala?"
,, moje bývalá holka ale nerad bych o tom teď mluvil ale asi to vážně poslala ona. Přece jen to její chování a další věci. Do toho tu fotku našla asi buďto na Instagramu nebo Facebooku vím že jsem ji tam někam dával. Každopádně tímhle už se nechci zabývat. Je to jen minulost teď jsem tady a s tebou a naším malým drobečkem."
,, dobře. Promiň že jsem se ptala si zlato."
,, však to je v pořádku jen teď nechci vytahovat moje bejvalky každopádně vím že jednou se o nich s tebou budu bavit a je mi jedno kdy ale teď ne."
,, miluji tě."
,, já tebe taky Shawty a teď pojď ještě spát jsou teprve tři ráno." ,, dobrou." ,, dobrou noc Shawty."
Lehla jsem si na Mattyho hruď a on si obmotal ruku kolem mého těla. Cítila jsem se tak v bezpečí a zase spadla do říše snů.

Chtěla jsem vám vynahradit že nejsou tolik kapitoly tak tady je ještě jedna. Nevím proč ale vždycky když mi je nejhůř s přemýšlím už i o tom že bych někde skočila začnu psát. A jde mi to ,,rychleji,, než normálně.

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat