jsme hezčí

1.3K 97 11
                                    

Z pohledu Mattyho

Došli jsme do pokoje kde jsme si sedli na postel. ,, ehm.. Tak co se stalo?" zeptal se mě Jacob. ,, chodíme spolu ." ,, co se stalo? Jak? Přece si celou dobu od tebe držela odstup a teď spolu najednou chodíte?" ,, no jeli jsme do ty Kanady tam se ale stala jedna věc s kámošem a jeho novou holkou. Já tam taky Kat koupil toho velký ho medvěda a ona mě naoplátku toho menšího. Furt ho mám jen Kat ho tam nechala. Vyslali jsme se spolu myslím že asi třikrát za ted jeden den. " ,, jako vážně? To bych to Kat neřekl." ,, jo to já taky ne před tím jsem s ní spal jen jednou a to nás vyrušil můj mladší brácha. No prostě tak jsme se spolu vyspali a šli do obýváku. Tam seděl nějakej chlap a nakonec nám řekl že její rodiče zabili. Vzal jsem Kat a šel s ni do pokoje a ona mi tam řekla že jsem byl největší chyba v jejím životě a no jak to říct dost to zabolelo a já byl nasranej tak jsem ji řekl že byla stejně jen další děvka. Hned se sebrala a šla na letiště. Já chvilku za ni když jsem vlezl do letadla seděla u nějakýho kluka. Sedl jsem si před ně. Byla tam taková letuška už před tím mě Kat zachránila ale teď jsem toho využil a naschvál s ní šel na záchody. Pak jsem se vrátil a Kat se tam s nim líbala. Když jsme přistáli tak ji zatáhl na záchody. Zachránil jsem jí a pak ji na letišti všechno řekl. Jeli jsme domů a ona se prospala a pak mi všechno řekla. Já ji ještě jednou řekl svoje city k ní a ona mě zase její. Pak jsem se ji prostě zeptal jestli bude mojí přítelkyní a to je všechno."

,, bro v některých  věcech bych tě zabil ale zase v některých ne zachránil si ji a konečně ji děláš zase šťastnou ale teď mi řekni jestli víš kdo ji to píše."
,, vím řekla mi to všechno. Je to ten doktor co teď přijel a dělá nám přednášky teda aspoň myslím" ,, si děláš prdel ne?" ,, ne slíbil jsem ji že nebudu vyšilovat tak nějak jsem se udržel ale nesmí mu to projít." ,, nesmí ale my se musíme ujistit že je to on. Takže mu napíšeme a budeme chtít jeho fotku. Jako že se chceme sejít.,, okey." ,, miluješ ji?" ,, koho?" ,, koho asi Kat ." ,, jo miluju a abych ti pravdu řekl připadám si jak malej kluk takhle zamilovanej jsem nikdy nebyl." ,, hmm tak dobře." ,, hej a co ty ještě si žádnou nenašel.?" ,,ne ale to je jedno žádnou nehledám." ,, aha.."   

Z pohled Jacoba

Jsem rád že jim to konečně vyšlo. Hlavně ať ji neublíží ale podle toho co říkal tak ji miluje. ,, no nic tak mu pojď napsat.." ,, okey."

Z pohledu Maxe ( doktora )

Za tu dobu co nebyla ve škole jsem si to buď dělal sám nebo se skoro pokaždé nějaká našla.
Ještě bych se chtěl potkat stou co mi napsala. Vypadá že bude nadržená.  Ale i tak Katarině nedám pokoj chci ji a jen tak se ji nevzdám.

Z pohledu Mattyho

Vzal jsem do ruky mobil a napsal mu

: ahoj

On : ahojky 😉😘

: přemýšlela jsem o tom setkání..

On : a?

: mohli by jsme příští týden

On : hmmm 😻😻😻

: pošleš mi svojí fotku prosím?

On : jo jo

Za chvilku mi přišla zpráva s jeho fotkou

Za chvilku mi přišla zpráva s jeho fotkou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


On : jsem ten na pravo ten na levo je můj bratr

: aha děkuju

, hej kámo je to vážně ten doktor..." skoro jsem až vykřikl. Jacob se Koukl a řekl ,, no jo je.." ,, ale my máme hezčí postavu.."  ,, hmm... To máme i vizuálně jsme hezčí...

Museli jsme se začít smát ale zase to byla pravda.. Hezčí jsme

Další kapitola na světě konečně vidíte Maxe.

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat