,, no tak Matty musíš si ty prášky vzít." zopakuji už asi po desátý během pár minut.
Matty zase záporně zakýve hlavou a rty semkne ještě více k sobě ať mu nemůžu dát do pusy prášky co si má vzít. Flustrovaně si rukou pročísnu vlasy. Prášky položím na stůl vedle postele a otáčím se k odchodu. ,, pojď si ke mě lehnout." zastaví mě jeho hlas. Otočím se zpátky k němu. ,, nejdu chováš se jako malej." odpovím a překřížím si ruce na prsou.
,, plošííím." zašišlá Matt a ohrne spodní ret. ,, zapomeň ty taky neděláš to co ti řeknu."
Matty zafuní a začne se vztekat. Vypadá jako lachtan když okolo sebe v posteli mává rukama a ječí.
Vybouchnut v záchvat smíchu a nemůžu se přestat smát. ,, to není směsný." ohradí se a dělá uraženého.
,, ale je chováš se jako malej. Jestli tohle budeš dělat až se nám narodí naše mimi tak všude bude říkat že tatínka nemá ale má bratra."
Nic neříkal. Dělal furt uraženého tak jsem ho nechala a šla dolů. Už jsme zase doma. Nemohli jsme zaclánět Jacobovi a Eric teď stejně někde se svou přítelkyní. Sedla jsem si ma gauč a zapla televizi. Přepla jsem snad už všechny programy a nikde nic. Nakonec jsem to nechala na zprávách kde hlásili že se pohřešuje nějaký chlap. Nijak jsem to neřešila nemám to za potřebí. ,, co budeme dělat?" ozval se za mnou Mattyho hlas. Otočila jsem se a viděla ho s berlemi v rukách. ,, co tu děláš. A jak si se sem vůbec dostal máš ležet." zeptala jsem se ho a pomohla mu aby se posadil. ,, ehmm no.. Sjel jsem to po prdeli."
,, ty si idiot."
,, ne nejsem.."
,, jo jsi. Spolknul si ty prášky?" zeptala jsem se sedajíc si vedle něj.
,, jo ale už nikdy jindy jsou hnusný a velký."
,, Tak to si na omylu chlapečku. Máš je brát čtrnáct dní." vyplázla jsem na něj jazyk.
,,Hmm"Ahojky, Tak další krátká kapitola na světě ale snažím se napsat alespoň něco.
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...