Kráčím si to po silnici v černém saku s kyticí v ruce. Vůbec nevnímám okolní svět. Jsem totálně mimo. Mou hlavu zaplavuje kolotoč otázek.
Proč se to muselo Stát? Proč ji nemohla nechat na pokoji? Proč zrovna Kat? Proč nemohla žít dál? Proč musela zemřít? Proč ? Sakra bože proč? Co jsem komu udělal? Jak mám bez ni žít? Jak to mám všechno zvládnout? Proč mě musela opustit? Proč? Sakra proč? To nemohlo potkat někoho jinýho?
Jsem na místě...vcházím velkou železnou bránou na chřbitov, kde je pochován Katin otec i Martin. Teď tu bude i Kat. Moje milovaná Kat, která musela umřít. Pořád tomu nemůžu uvěřit. Pořád si přeju, aby to byl jen hloupý sen, a já se zase probudil. Opak je ale pravdou. Jdu na pohřeb mé milované.
Dojdu na místo, kde už je celá rodina jak moje tak Katina. Všichni její přátelé i mý co Kat znali. Všichni, dokonce i učitelé co Kat učili. Kouknu na rakev z nejlepšího dřeva, které jen mohla mít. Nenechal bych ji pochovat v nějaké laciné rakvy do, které by se kdokoliv mohl dostat.
Pohřeb začal a já totálně vypnul. Nevnímal jsem farářovi slova. Mlčky jsem přihlížel a snažil se být silný i když to nešlo. Ztratil jsem milovanou osobu. Osobu, která pro mne byla vším. Farářovi se otvírala ústa ale já nevnímal ani jedno slovo, které z nich šlo. Do doby než jsem měl jít na proslov já.
Se sklopenou hlavou jsem se vydal dopředu. Nádech, výdech.
,, Dobrý den, Dobrý se ani nedá říct. Všichni jsme tu z jednoho a toho samého důvodu. Ztratili jsme osobu, která nám bude nehorázně moc chybět, každýmu jiným způsobem. Kat, doufám že to teď posloucháš. Chci ti říct že jsem tě nehorázně moc miloval a stále miluji. Nikdy na tebe nezapomenu. Byla jsi pro mne vším. Pro nás všechny si něco znamenala. Vždycky jsi se usmívala i v těch nejtěžších chvílích, všem si se snažila pomoct i když ty jsi na tom taky nebyla nejlíp. Byla a stále jsi úžasná. Slibuju že naše miminko vychovám tak aby bylo jako ty, do smrti si neodpustím že jsem vedle tebe v tom obchodě nebyl. Že jsem přikývl na to aby jsme se rozdělili. Neměl jsem to dělat. Kdybych to neudělal byla by jsi stále tu a my by jsme tu teď nestáli a neloučili se s tebou. Budeš navždy v našich srdcích. Miluju tě lásko."
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...