Na moji Kat nikdo sahat nebude.

1.4K 116 33
                                    

To tak u holek nesnáším špulí ji jak nějaký krávy. ,, to máš pravdu nechci mám tady přítelkyni kterou miluju a nemíním ji podvádět. Ještě k tomu s takovou kurvou jako si ty." odešla. Konečně. Jo lhal jsem Kat není moje přítelkyně i když si to přeju ale ona to neví.

Už jsme měli přistávat. A Kat pořád spala. Já sám oči nezavřel. Furt jsem ji hlídal. Už takhle mě sralo že nějaký hovada který seděli přes uličku ji čuměli na zadek. Proto jsem ji ho přikryl a da si ji víc k sobě ať vidí čí je. Jo jsem majetnickej a to dost ale co. Nechci o ni přijít.

Přistáli jsme. ,, Princezno vstávej." jen něco zamrmlala a spala dál. ,, no tak přece mě tu nenecháš tvrdýho to co bylo včera mi nestačilo." jo umím být taky pěknej sráč. ,, co?" vylítla ze sedačky. ,, klid nic nebylo potřeboval jsem te vzbudit."

Z pohledu Kat.

,, si debil" ,, debil kterýho tolik miluješ." řekl a vstal. Má pravdu miluju ho. Ale nemůžu. , hmmm" vzali jsme si ze shora kufry a šli z letadla

Z pohledu Mattyho

Vzala jeden kufr a vydala se z letadla. Ostatní ponesu já i přes její protest. Je drobná tak se s tím nebude tahat. Už tam stála a čekala. Na mě. Ale přišli tam ty hovada jeden z nich ji plácl přes zadek. On mi sáhl na moji Kat.

Z pohledu Kat

Jeden z nich mi sáhl na zadek. Viděla jsem Mattyho jak pustil kufry na zem a běží ke mě. Chytl ho pod krkem s začal ho bít hlava nehlava. Ten už ležel na zemi. Matty na něm seděl a furt ho mlátil. Šla jsem tam a chytla Mattyho za tričko. ,, Matty nech ho prosím." nereagoval. Mlátil ho dál. Skrčila jsem se chytla jeho tvář mezi ruce a políbila ho. Přestal. Konečně. Odtáhla jsem se od něj. Koukali jsme si do oči a já řekla ,, nech ho už prosím." přikrývl. Vstal a ještě mu řekl. ,, Na moji Kat nikdo sahat nebude. Slyšíš nikdo kromě mě."
Slovo moji zdůraznil. Ty slova mě zahřála u srdce. I když vím že by neměla. Nemůžu k němu něco cítit. Ublíží mu.
Ostatní kluci nám radši udělali prostor ať projdem. Matty je přitom ještě vraždil pohledem. Sebrali jsme kufry a vyšli z letiště. Odchytli jsme si taxíka. Já nadyktovala adresu a jeli jsme.
,, děkuju že si se mě na tom letišti zastal." prolomila jsem ticho které do teď panovalo. ,, neděkuj jak už jsem řekl nikdo na tebe sahat nebude." usmál se.
,, a co když budu chtít aby na mě sahal?" řekla jsem a koukla na něho. ,, nebudeš protože nebudeš chtít od nikoho aby na tebe sahal kromě mě." řekl a už zase mu na tváři hrál ten jeho úšklebek.
,, si sebevědomej jak něco." ,, to už jsem hold já."
Byli jsme na místě. Vystoupili jsme Matty i přes můj protest zaplatil a vzal kufry. Zazvonila jsem. Je něco kolem šestý ráno. Za chvilku nám přišla otevřít Kat. Hned se mi vrhla kolem krku. ,, tak moc či mi chyběla zlato." ,, ty mě taky ale teď už mě pusť nikdo na mě nesmí sahat." ,, proč?" ,, tady malej chlapeček je majetnický hovado." řekla jsem a otočila se k Mattymu. Ten se usmíval od ucha k uchu.  ,, počkat vy jste spolu?" zeptala se opatrně a pohledem tikala furt mezi mnou a Mattym. ,, No.........

Co Kat řekne jsou nebo ne ještě k tomu potom co se stalo v tom letadle a na letišti.
Jo jo dneska třetí. Mám dneska čas tak aspoň tak. Omlouvám se za chyby a kdyby něco dneska nevyjde. Možná ale spíš ne.
Láskuju vás

🙈retard🙈

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat