Potom co nás prohlídli jsme se konečně dostali do letadla. Matty si sedl do uličky a mě pustil k okýnku. Potom co jsme konečně vzlétli začali letušky chodit a nabízet občerstvení cestujícím v letadle. ,, Dobrý den dáte si něco?" otočila jsem hlavu k letušce abych si ji mohla prohlédnout.
,, Teto Milie" vykřikla jsem když jsem ji spatřila.
,, Katharínko moje" občerstvení nechala občerstvením a začala si se mnou povídat
,, co pak ty tady? A kde máš maminu?",, Mamka je se svým přítelem pryč a no tohle je můj
. snoubenec Mattyas",, Dobrý den paní já jsem Mattyas " představil se následně vstal a podal si s moji tetou ruku
,, těší mě Mattyasi já jsem Milie Minksová ale pro tebe jen Milie když už si tak nějak v rodině"
,, ehm tak dobře Milie"
,, Katy já musím jít ale rada jsem tě viděla a očekávám pozvánku na svatbu zlatíčko sluší vám to spolu a doufám že vám to dlouho vydrží."
,, samozřejmě že budeš pozvaná ale nijak jsme to s Mattym ještě neřešili přece jen musíme si dodělat školu a ta svatba bude něco stát"
,, to mi je jasné zlatíčko a Lucas teď studuje taky v Paříži tak se snad potkáte"
,, v to Doufám dlouho jsem špagetku neviděla a taky mi už dost Chybí"
,, to ty jemu taky tak se mějte a snad se brzy uvidíme"
,, ahoj teti"
Ještě jsem se s tetou objala na rozloučenou a pak si sedla zase na svoje místo.
,, Kdo je Lucas?" zeptal se mě po chvilce Matty.
,, můj bratranec" odpovím jednoduše.
,, a proč to je špagetka?" zakření se nad tím
,, protože když jsem byla malá milovala jsem tu pohádku Štaflik a Špagetka a taky protože je strašně vysokej a připomínal mi špagetu." zasměju se nad tím přece jen mi dost chybí ty starý časy.
Matty mi položí ruku na tu mou a jednoduše mi řekne
,, Miluju tě"
,, Já tebe taky " odpovím. Položím si hlavu na jeho rameno a usnu...
Ahojky 💕
Doufám že se vám další kapitolka líbila a děkuji všem kteří mě podporují abych psala dál. Popravdě se mi potom co už to skoro nikdo nečetl ani nechtělo psát ale nakonec píšu dál😁 Moc teda ale nestíhám ale snažím se aspoň o tu jednu kapitolu týdně. 🙈🙉🙊
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...