Měla jsem dost divnej pocit. Sevřený žaludek jako bych tady měla začít zpívat tu nejtěžší operu.
Začala jsem být nervózní. Jako by měl přijet nějakej dementní chlap s lopatou a každou chvilku mě pohřbít. Což by nejspíš pomohlo.
Nejradši bych šla zase na záchod. Ale učitel mě už nepustí a vypadalo by to blbě.
Nejradši bych se zahrabala sama. Někam hodně daleko a hluboko. Kde by mě nikdo nikdy nehledal a nenašel.
Aspoň bych měla klid a nemusela se tady trápit kvůli tomu co jsem napsala. No nic sešit mám. Do ruky jsem vzala zase zpátky mojí propisku a začala psát ten druhý typ.Láska jako vztah který je na nic. Každý teda alespoň někdo z nás si prošel vztahem kde se podvádělo. Mohlo to být oboustranné nebo se to dělo jen z jedné strany. Jo je to hrozný pocit když vy ho miluje te a dali by jste za něj cokoliv. A on vás podvede s nějakou lacinou štětkou. Je to hrozná představa. Ale skoro všichni to děláme podvádíme a lžeme lidem kteří si to nezaslouží. Rozejdeme se snimi a ani jim neřekneme ten pravý důvod. Tím pádem zase lžeme. Zase jsme ti lháři kteří nedokážou říct ani pravý důvod. Každý si ho zaslouží znát ať ví co udělal špatně.
Co? To jako vážně? Dyť to k tomu ani nepasuje no nic. Vytrhla jsem tu stránku ze sešitu a chtěla ji vyhodit než mě zastavila jeho ruka.
Z pohledu Mattyho.
Už zase píše. Nechápu co jí to popadl. Celou dobu cvaká propiskou. A pak napíše tam to. Docela mě zajímá co tím myslela ale než jsem stihl něco říct už zase něco psala. Chce to vyhodit. Tak to teda ne. Chci vidět co napsala. Chytl jsem ji za ruku a ten papír ji z ruky vzal. Nechtěla mi ho dát. Ale i tak vytrhl jsem
Ji ho z ruky. Sedla si zpátky. Přečetl jsem si to a zase nevěděl co tím mysli proto jsem se zeptal ,, co myslíš tím Rozejdeme se s nimi a ani jim neřekneme pravý důvod nebo rozejdeme se s nimi pro jejich dobro aby jim nic nemohl udělat kde si to vzala?"
Koukala na mě a nic neříkala ale pak upustila ,, neřeš to prostě výplod mojí fantazie,"
Lže. Poznám to když lže. Furt mi něco tají i jak jsme byli v nemocnici a ona se celá klepala a něčeho nebo někoho se bála. Taky mi lhala ze je v pohodě.
Mám to. Na letišti když odjížděla mi řekla že musí jinak mi ublíží. Ale kdo? Kdo je takovej kretén. Kterej by jí vyhrožoval. Koho se tak bojí že to došlo až sem. Že já spím každej den s jinou, piju, kouřim a tím se na ni snažím zapomenout i když to nejde. Vůbec to nejde. A to mě sere když vim že ona už mě nemiluje a žije v pohodě svůj život ve kterým už nejsem. Musel jsem musím zjistit kdo to je. ,, kdo to je?" ,, co?" ,, koho se tak bojíš kdo to byl nebo je?",, nikdo neřeš to." ona mi to neřekne. V tomhle je dost hloupá.
,, tak kdo to je? Co se stalo Kat řekni mi to prosím sakra kdo ti ublížil?"Z pohledu Kat.
A sakra nasucho jsem polkla. Nevím jestli to mám říct ale co.
,, no já prostě........Řekne to Kat nebo ne? Já vím zase jsem svině 😁😂 ale mám dobrou náladu. Na to že je třičtvrtě na devět ráno a já šla spát ve dvě. 😂 vlastně nejsem skoro vůbec unavená 😁 a omlouvám se za chyby 😉
# zajíček #
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...