Jsem takovej kretén. Že mi to nedošlo hned. Musím to nějak vyřešit. Musím se jim omluvit. A se Samanthou je konec. Byl jsem totálně slepej.
Z pohledu Mattyho.
Jakob už odešel. Asi bych měl najít Kat. Celou dobu jsem ji neviděl. Šel jsem do kuchyně. Mlčky seděla a koukala do blba.
Brečela. Hned jsem k ni přiběhl a stáhl si ji do obětí. ,, co pak se stalo..?" neodpovídala jen mi obětí obětovala. Vzal jsem si ji do náruče a nesl si ji do pokoje. Nevím co se zase stalo ale jestli za to může ten doktor tak už ho vážně zabiju.. Už takhle se musím dost držet. Vešel jsem do pokoje a položil Kat na postel. Sám jsem si vedle ní lehl a přitáhnul si ji k sobě. ,, on.. On mi nevěří.." zavzlykala a hlavu si položila na mojí hruď. ,, no tak zlato.. Uklidni se a všechno mi to řekni.. Dobře?" ,, tak.... Tak dobře..napsala jsem Artymu ale on mi nevěří... Věří ty krávě.. Já.. Já myslela že bude věřit nám a ne ji.. Dyť se s námi zná už jakou dobu a sám viděl co je Samantha zač když nás šikanovala. "
,, neboj zlato všechno se to vyřeší teď už na to ale nemysli.."
,, miluju tě Matty.." ,, já tebe princezno.." ,, princezno?" ,, a nejsi snad?" ,, ne. " ,, ale jo jsi takže ticho.." ,, hmm tak dobře Bořku.."
,, co ? To nemyslíš vážně.?" ,, ale jo myslím.." ,,proč Bořek..?" ,, když jsem byla malá strašně ráda jsem koukala na Bořka stavitele.." koukla na mě a zazubila se. ,, aha ale Bořek bejt nechci.." ,, tak dobře piškote.." ,, to si ze mě děláš ale už srandu ne?" ,, no tak dobře jsi ředkvička.." řekla a dostala záchvat smíchu. ,, hej takže se uklidni palačinko.." ,, proč? Co ? Palačinko?" ,, jo já palačinky miluju..."
Kat si sedla a otočila se ke mě zády. Aha takže hraje uraženou.. Přisunul jsem se k ni a začal ji líbat na krku.. Bylo cítit jak se zachvěla.. Vzal jsem ji a obrátil ji k sobě.. Na tváří už měla zase úsměv.. Obkročmo si na mě sedla a nechala mě.. Věnoval jsem se furt jejímu krku. Zavzdychala. Udělal jsem ji tam takovou hezkou značku. Kat mě propálila pohledem ale nakonec mě chytla za lem trika a přitáhla si mě k sobě. Spojila naše rty.
Ruce jsem přemístil na její zadeček a zmáčkl ji ho. Zavzdychala při čemž otevřela pusu a já tam dostal svůj jazyk. Chvilku byla menší válka jazyků ale stejně jsem to vyhrál. Sundal jsem Kat tričko a naskytl se mi pohled na černou podprsenku... No nic ta taky půjde dolů.. Mezitím co Kat se začala věnovat mému krku já ji rozepl podprsenku.. Ta následně skončila někde na zemi v pokoji.. Kat se ode mě odtáhla a sundala mi tričko.. Pak se o mě zapřela a strkla mě takže jsem si lehl na postel.. Nad tím se vítězně usmála a pokračovala dál. Nahnula se ke mě a začala mě líbat.. Pak se ale odtáhla a začala mi sázet polibky na moje břicho.. Když byla už u lemu Boxerek který mi vyčuhoval s kalhot zkousla si ret. Kalhoty mi rozepla a já je ze sebe sundal. Už jsem byl jen v boxérkách mezitím co Kat měla ještě kalhoty. Což se mi taky moc nelibilo. Nadzvedl jsem ji a kalhoty z ni jednoduše strhl. Než stihla cokoliv udělat sundal jsem z ni a kalhotky.. Kat moje ruce sundala z jejich boků a zase si na mě obkročmo sedla. Můj kamarád byl už v pozoru a to dost.. Kat to moc dobře věděla a začala se vrtit. Neubránil jsem se a nahlas vzdychl. Chytla můj lem boxerek a začala ho pomalu stahovat. Když je sundala hodila je někam na zem. Chtěl jsem ji chytit s přehodit nás ať jsem nahoře ale Kat mě zastavila se slovy ,, dneska tu velím já.." ok no tak dobře.. Nechal jsem ji teda nahoře.
Kat vzala mýho kamaráda a začala po něm přejíždět rukou.. Zavzdychal jsem nad čím se Kat usmála. Vzala ho a namířila l svýmu vchodu.. Chytl jsem ji za boky abych ji mohl pomáhat se zvedámím. Začala se nadzvedávat a různě se hýbat. Zavzdydhal jsem a hned po mě i Kat. Chudák každou chvilku jsem jí drtil boky. Už jsem to nevydržel a přehodil nás takže jsem teď byl nahoře já.
Kat mě nechala. Začal jsem přirážet a Kat vzdychala. ,, řekni moje jméno zlato.." ,, hm.. Ne." ,, no tak zlato řekni moje jméno.."
Kat si obmotala kolem mě nohy a nehty se mi zarývala do zad. Párkrát jsem sykl bolestí ale to bylo jedno. ,, Matty." vykřikla Kat když jsme oba dosáhli svého vrcholu. Lehl jsem si vedle ní. Kat se ke mě hned přitulila a začala mi obkreslovat břišáky. Vzal jsem deku a přehodil ji přes nás. ,, Matty?" ,, co pak?" .,, Jak to mezi námi bude až ty tři měsíce uběhnou a ty se vrátíš zpátky?" ,, no tak ten měsíc to bez sebe budeme muset asi nějak vydržet ale na prázdniny ke mě přiletíš a budeme spolu celý dva měsíce spolu a měsíc co budeme bez sebe si každej den budeme volat a psát." řekl jsem začal ji hladit na zádech.
,, a ...a nebude ti chybět sex? Nebo to budeš chodit za děvkama?" ,, zlato uklidni se mám dvě možnosti pravá nebo levá ruka daka si mi to říkala a ještě k tomu spát s nimi bych nedokázal když miluju tebe.." ,, taky tě miluju.." ,, já tebe víc."Tak tady je další kapitola.. Snad se líbila a omlouvám se že nebyla včera ale nechtělo se mi psát 😅😅
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...