Matty ne

1K 75 9
                                    


Vzbudil mě zase ten otravnej budík. Prstem jsem přejela po obrazovce telefonu a vypla ho. Otočila jsem se čelem k Mattymu který ještě spal. Dala jsem mu pusu a pak se zvedla z postele kráčejíc si to do koupelny. Udělala jsem hygienu a pak šla do svého pokoje. Odemkla jsem dveře a vstoupila. V tom pokoji byl chlad a já měla dost divný pocit. Hned jsem šla ke skříni ze které jsem si vyndala spodní prádlo, boyfriendy a obyčejné černé tričko s krátkým rukávem. Vzala jsem to a hned vystřelila z pokoje pryč. Dveře jsem zase zamkla a šla zpátky do koupelny kde jsem se převlíkla z pyžama do ,, normálního ,, oblečení. Vlasy jsem si stáhla do dvou copů a dala si jen malou vrstvu řasenky. Nemá cenu se malovat přece jen je to jen škola. Vylezla jsem z koupelny a koukla na ještě furt spícího Mattyho. Vyšla jsem z pokoje a šla rovnou dolů do kuchyně je něco kolem šestý takže Mattyho ještě můžu nechat spat. Přišla jsem do kuchyně a začala si vyndávat ingredience na palačinky. Všechno jsem si to smíchala a pak dala na pánvičku. Zrovna když jsem sobě a Mattymu chytala kafe se kolem mě obmotaly dvě potetovaný paže. ,, Dobrý ráno.'' Otočila jsem se k němu a dala mu menší pusu. ,, Dobrý zlato.'' Hotové palačinky jsem dala na talíř a dala ho před Mattyho který už seděl u stolu a popíjel kafe. Sedla jsem si naproti něj a konečně se taky napila. ,, Kde máš ty?'' zeptal se mě. ,, nemám hlad.'' ,, Sakra musíš něco jíst pojď sem.'' ,, Matty ne'' ,, Já se tě neptal.. ale přikázal.'' ,, Ach jo....... stačí když si dám jednu?'' ,, jo'' Matty se vítězně usmál a hned mi na talíř dal jednu palačinku. Neříkám že to není pěkný že se takhle stará ale připadá mi to až moc. No bože tak bych si nedala snídani. Nemělo už cenu protestovat a tak jsem se radši pustila do té palačinky.

***

,,Vážně to zvládneš?'' Zeptal se mě už asi po třetí Matty. ,, Jo bude to v pohodě a i kdyby nemůžeme být furt doma to nejde.'' odpověděla jsem mu. Vyšli jsme před dům který jsem následně zamkla a šla si sednout za Mattym který už seděl v autě. ,, Víš že kdyby něco jsem tu pro tebe?'' zeptal se mě Matty. ,, V to doufám.'' Matty nastartoval a vyjel směr škola....Když už jsme byli před školou vystoupili jsme a vydali se směr naše třída. Byla jsem docela ráda že jsem zase ve škole. Uvidím zase kluky. Vešli jsme do třídy a sedli si do ,, naší ,, zadní lavice. Nestihla jsem se ani rozhlídnout po třídě a zjistit kde jsou kluci protože už stáli u lavice. ,, no nazdar kde jste byli?'' Zeptal se nás Mike. Než jsem ale jakkoliv stačila zareagovat zazvonilo a kluci se vrátili zpátky do lavic. No nic budou si muset počkat na přestávku. Do třídy přišel učitel a na jeho pokyn ,, posaďte se.'' jsme si sedli.. ( nečekaně ). Učitel začal zase něco mlet a nových veličinách. Je pravda že tohle mi nikdy nijak moc nešlo ale i tak jsem ho neposlouchala.

***

Učitel nám zadal samostatnou práci. Ale já zašla za ním a zeptala se jestli mohu na záchod. Svolil mi a já šla. Kdybych ale věděla co se tam stane radši to vydržím do přestávky..



Ahoj... Tak další ,, kapitola,, hotová snad se aspoň trochu líbila. Snažím se psát alespoň kratší kapitoly aby jste je měli. .. Včera jsem zveřejnila svůj další nový příběh tak snad se bude líbit a doufám že bude mít aspoň poloviční úspěch jako tento.   

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat