" ,, hm... Tak já se jdu oblíct." dala jsem mu pusu a šla do pokoje.
Musela jsem do tam toho jelikož u Mattyho nic nemám. Kromě tam toho kufru co jsem měla v Kanadě. Odemkla jsem a hned šla ke skříni. Vybrala jsem si
Vzala jsem to do ruky a šla z pokoje pryč. Nemíním tam být. Šla jsem do ,, Mattyho,, pokoje a tam se převlékla. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a byla konečně hotová. No zas tak moc ne. Ještě jsem si zašla do koupelny a dala si trochu řasenky. Za chvilku jsem v zrcadle za sebou uviděla Mattyho. Obmotal si kolem mě ruce a furt se usmíval. Už byl oblečenej měl na sobě roztrhaný džíny a černý tričko.
,, ehm..... Stalo se něco?" zeptala jsem se jelikož už mě fakt děsilo že se furt usmíval. ,, ne jen mám tu nejvíc sexy holku na kterou můžu jen já kdykoliv koukat a šahat. A taky tu kterou strašně ale strašně moc miluju. A můžu ji šukat kdykoliv a kdekoli se mi zachce."
Jako vážně? Mě snad jebne. Chová se jak malej zamilovanej kluk ale taky nejsem žádná šukací pana kterou kdykoliv ojede. . ,, jo ? A jak pak se jmenuje?" zeptala jsem se a čekala co zase vypustí z ty jeho tlamy ,, no to je ten problém nevím jak se jmenuje..." udělal smutnej obličej. ,, aha"
Dala jsem jeho ruce pryč a šla z koupelny dolů do kuchyně. No zas tak do kuchyně úplně ne jelikož ten magor si mě přehodil přes rameno. Postavil si mě naproti sobě a chytil mě za ruce ať mu nemůžu utýct. ,, no tak zlato přece víš že tě miluju..." ,, hmmm..." , no tak nezlob se." koukla jsem na něj jelikož mě celou dobu zajímala jen podlaha. V jeho očích byl vidět smutek. Stoupla jsem si na špičky a políbila ho. Usmál se do polibků a chtěl mě zvednout ale já mu v tom zabránila. ,, musíme do nemocnice." jen nesouhlasně zavrtěl hlavou ale stejně jsme šli k autu a jeli směr nemocnice. Matty měl jednu ruku propletenou stou mou a jinak se věnoval řízení. Vzala jsem telefon a vytočila Katino číslo. Měla jsem se jí ozvat když jsem přiletěla. Ale já debil zapomněla.Po pár zazvonění to konečně zvedla.
Já : ahoj prosím tě než mě budeš chtít seřvat za to že jsem se ti neozvala tak ti chci jen říct že toho bylo moc a já na tebe rak trochu zapoměla.
Kat : dneska na tebe řvát nebudu.
Já : Kat? Co se stalo?
Kat : jde o Artyho..
Já : co se stalo?
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...