Z pohledu Kat
Na tváří mě hřály paprsky slunce a já cítila jak jsou na mě dvě potetované paže. Otočila jsem se a viděla Mattyho. Byl tak ... No to se nedá ani popsat. Pak jsem si vzpomněla na včerejší noc
Flashback
Přitáhl si mě víc k sobě. Cítila jsem se v bezpečí. ,, Miluji tě Matty." to jsem asi říkat neměla.
***Je pravda že jsem to asi vážně říkat neměla. Ale v tu chvilku to ze mě vypadlo jak něco. Budu dělat jako že se nic nestalo. Prostě jsem nic neřekla. Nemůžu ho milovat když on nemiluje mě.
Z myšlenek mě vytrhl až jeho hlas ,, jsem neodolatelnej viď?" Na tváří měl ten jeho úšklebek. ,, moc si věříš kolik je hodin?" sundala jsem ze sebe jeho ruce. I když bych si je tam nejradši nechala ale nemůžu ,, něco kolem desátý." řekl a furt v pohodě ležel. ,, co? Si děláš prdel? Dělej zaspali jsme." vylítla jsem z postele a snažila se ho z ní dostat taky. Ale on mě chytil a povalil mě do ní zpátky. ,, Matty nech toho musíme do školy." ,, nemusíme do konce týdnu se tam nemusíme ukázat Eric nás omluví. " řekl úplně v klidu a stáhnul si mě zpátky do objetí.
Takže do školy nejdem vlastně celej tejden když včera bylo teprve pondělí.
Slyšela jsem vedle sebe jak pravidelně oddychuje. Už zase spí. Ale já asi neusnu. Jsem v jeho posteli. Cítím jeho dotyky i vůni. Kterou bych zase nejradši fetovala. Cítím jeho dech na mým krku. To mi musel usnout na rameni?
Já už neusnu. Nejde to. Nejradši bych se víc namáčkla k němu a už nikdy od něj nechodila pryč. Ale to nejde. Jsme kamarádi.
A tak to i bude. No nic zavřela jsem oči a zkusila usnout.
Po asi půl hodinovým zkoušení usnout jsem se vymanila z jeho objetí a šla si dát sprchu. Přišla jsem do mýho pokoje a viděla rozbitý okno. Byl tady . nebo co když tady je. Ze šatníku jsem so rychle vzala nějaký hadry zamkla dveře od pokoje. Co kdyby tam náhodou byl. A šla k Mattymu do pokoje. Šla jsem rovnou do sprchy jemu to vadit nebude. Přece jen v tomhle baráku bydlím já.
Svlékla jsem ze sebe ,,pyžamo,, vlezla jsem do sprchy a nechala na sebe stékat teplý kapky vody. Pak jsem si vzala jeho sprcháč a nanesla ho na svoje tělo. Potom jsem ho umyla ještě chvilku nechala stékat vodu po sobě a pak vylezla ze sprchy. Až teď jsem si všimla co jsem si vybrala na sebe je to modrý crop top, kraťásky a přes to svetřík .
Vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Ať mi uschnout. Fén mám vedle v pokoji ale tam teď fakt nejdu. Vylezla jsem z koupelny a koukla na Mattyho pořád spí. No nic jdu do kuchyně udělám mu snídani. Přece jen měla bych mu nějak poděkovat za to že se o mě stará i když neví čeho spíš koho se tak bojím.
Udělám mu palačinky. Jsou jeho oblíbené.
Nachystala jsem si vše potřebné a udělala těsto. Vyndám pánvičku a trochu těsta tam dám. Teď jen čekat až se to osmaží a já tam můžu dát další.
Jdu do lednice a vezmu si tam jahody s Hroznem. Jo dám mu to k tomu. Omyji je dám je to mističky. V kapse mi zabrněl telefon. Výtahnu ho z kapsy a zjistím že je to od Jacoba.
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...