💥💥💥

654 61 5
                                    

Potom co ta kráva Mattymu odebrala krev si to odkráčela s nenávistným pohledem pryč. Ještě než odešla jsem ji stihla zamávat a přitáhnout si Mattyho do polibků. Jen ať ta kráva vidí čí Matty je a kdo vzdychá a bude vzdychat jeho jméno. Když odešla odtáhla jsem se od Mattyho a sedla si na židli vedle postele.
,, Žárlivko." promluvil Matty a tím prolomil chvilkově ticho které mezi námi nastalo.
,, nejsem žárlivka." odpověděla jsem a zkřížila ruce na prsou.
,, Ale jo si moje těhotná žarlivka." vyplázl na mě jazyk a otočil se opatrně na bok aby na mě mohl vidět.
,, jestli si mě takhle budeš dobírat jedeme s mimi domů."
,, dobře.. Hlavně ti zůstaňte prosím." udělal svůj štěněcí výraz a ohrnul spodní ret.
,, nikam se nechystáme.. Jen zajdu pro Cobyho ať na ty chodbě není sám." zvedla jsem se ze židle dala Mattymu menší polibek na tvář a vydala se na chodbu kde seděl Jacob. Hned jak mě viděl si stoupl a šel ke mě ,, tak co jak mu je?" zeptal se mě a já mu rukou naznačila ať vejde dovnitř.
Potom co se pozdravili si Jacob sedl na židli a já si sedla na jeho klín. ,, tak co.. Jak ti je?" zeptal se ho Coby.
,, teď už dobrý." odpověděl mu Matty a usmál se na mě.
,, mužů tě o něco poprosit Bro?" zeptal se po chvilce Matty.
,, jasný o co jde?"
,, O Kath a to malý potřebuju aby si je hlídal ať se jim nic nestane. Hlavně ať Kath nedělá žádný kraviny."
,, Jo jasný.. Dělal jsem to do teď tak můžu i teď."

,, hele hoši já jsem tady." vložila jsem se do toho i já a zamávala jim rukama před obličeji.
,, my víme.. Jen dobře poslouchej. Žádný hovadiny ať se vám nic nestane. Až mě pustí postarám se o vás sám."




Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat