z pohledu Maxe
,,Poslíček,, mi napsal že dopis je doručený. Můžeme pokračovat dál. Mám pro ni nachystáno pár balíčků co ji ještě dnes přijde. Čím dřív ji to dojde a ten její magor začne žárlit tím líp. Aspoň už konečně bude jenom moje
z pohledu Kat
na obrazovce se objevil nápis The End a byl konec pohádky. Škoda docela mě to bavilo na to že to byla pohádka. Už zase se domem rozezněl zvonek. Matty usnul asi v polovině tak jsem ho nechala. Vstala jsem z pohovky a šla ke dveřím které jsem následně otevřela. Byl to nějaký poslíček který mi dal do ruky balíček s další obálkou. Neřekl dobrý den ano nashledanou a odešel. Nijak jsem to neřešila a šla zpátky do obýváku. Zase jsem si sedla na pohovku a otevřela balíček. Naskytl se mi pohled na malou krabičku kterou jsem tedy taky otevřela. Byl v ní prstýnek.
Nevím co to je ale přestává se mi to líbit. Podle mě je to zase on. Ten kterej mě v parku málem znásilnil a stále mi vyhrožuje. Krabičku s prstýnkem jsem odložila na stůl a otevřela obálku ve které bylo svatební oznámení. Už mě to fakt nebaví. Než jsem stihla cokoliv udělat obálku i s oznámením mi z ruky vytrhl Matty. Z jeho pohledu šlo vyčíst hned několik emocí. Smutek, lítost, zlost. Chytla jsem ho za ruku a jednoduše řekla ,, miluju tě'' ,, já tebe každopádně to nemění nic na tom to'' řekl a ukázal na stůl kde byly ty kraviny. ,, já vím ale s tím nic neudělám musíš to pochopit'' ,, ty možná ne ale já jo........ je to on že jo?'' ,, jo''
Z pohledu Mattyho
,,jo '' řekla a sklopila pohled. ,, Kat hlavně se neboj my dva to spolu zvládneme'' Jen se na mě usmála a přitulila se ke mě. Musím ji být oporou. Miluju ji a nemůžu dovolit aby se jí něco stalo. Zemře ona zemřu i já. Sám bych to tady už nedal.
Ahojky. Všem se omlouvám že nejsou kapitoly ale mám toho moc ve škole. Do toho nemám wifi a sem se dostanu hodně málo proto nestíhám ani odepisovat na vaše komentáře které dokážou zvednout náladu. Všem vám moc děkuju a budu se snažit psát co nejvíc
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...