Ahoj?
Lidi co vám hráblo?
Jako vážně?
Čtete můj příběh, všechno je v pohodě a pak se objeví jedna kritika a najednou z toho je lavina. To jako vážně čekáte až někdo začne kritizovat ať se můžete přidat?
Jde vidět jací jste hrdinové.
Než začnete s další tsunami kritiky.
Tak mám taky pár věcí co bych ráda řekla.1. To že mi napíšete komentář, kde mě kritizujete mi nevadí. Beru to, ale kritiku si beru jen od lidí, kteří mají na úctě nějaké příběhy a jde vidět že tomu opravdu rozumí.
Neříkám že ten kdo nepíše tomu nerozumí ale pro mě mají hlavní slovo ti co něco píší.
2. Reaguju na to normálně, ale pokud vy se chováte arogantně a dokola píšete jedno a to samé je jasný že už nebudu milá a budu se chovat tak jako vy.
3. Ano, lidi co psali na předešlé kapitoly jejich kritiku jsem všechny blokla.
Několikrát jsem jim napsala ať to tedy NEČTOU!!! A oni si furt jeli svoje.
4. Ano i ty komentáře jsem vymazala. 98 komentářů, kde mi píše několik holek jak je to nesmyslné a samy nikdy nic nenapsali? Radši si vážně počkám na normální kritiku od člověka, od kterého ji příjmu.
5. Že neumím přijmat kritiku a mám ráda jen lidi, kteří píšou kladné komentáře?
To tak zlatíčka.
Nebudu to opakovat několikrát ale kritiku přijmout umím ale také normální od normálních lidí, kteří ji napíšou kdykoliv a ne jen jakmile se ozve jedna tak já teda taky.
6. Pokud máte nějaký problém s příběhem, stačí to napsat, nebo přestat číst, protože vás to sakra NIKDO NENUTÍ ČÍST.!
7. Ten kdo příběh pochopil, umí se do toho normálně vžít,,číst mezi řádky,, ví proč je příběh zrovna takový.
8. Chci aby mě lidi jen litovali a dělám ze sebe největší chudinku? Lidi jděte už někam. Kdyby jste mě aspoň trochu znali netroufnete si tohle napsat. Nevíte jaká opravdu jsem, čím jsem si prošla nebo neprošla. Vám to může být jedno. Tak nesuďte lidi, které neznáte.!
9. Než začnou zase další s tím že není možné aby někdo přežil bodnutí do břicha, a že se tam toho děje moc. Uvědomte si jedno. Je to jen příběh ne realita.!
Je to moje rozhodnutí jak co tam bude. Chci aby někdo někoho zabil? Tak ho zabiju. Nevím o co jde. Vy si pište příběhy jak chcete, taky vám do toho nekecám.
10. Příběh se bude celý opravovat. Psala jsem to několikrát. V některých kapitolách se děj změní a chyby budou taky pryč.
11. KONČIT NEBUDU! NEPOČÍTEJTE S TÍM ŽE KDYŽ MI NAPÍŠETE KRITIKU ŽE BUDU KONČIT JEN KVŮLI NĚKOMU KDO JE PLNÝ ZÁVISTI NEBO BŮH VÍ ČEHO.
12. nelíbí se vám moje chování? Psaní? Tak mě nesledujte nečtěte to.
Taky vám nepíšu jaký jsou vaše příběhy sračky jen kvůli tomu že se mi nelíbí děj.
13. Zamyslete se prvně samy nad sebou než začnete kritizovat ostatní.
14. Nikomu názor neberu.
15. Všimla jsem si že jedna holka si udělala druhý účet jen kvůli tomu že na prvním jsem si ji blokla.
Jako vážně? Bloknu si vás znova. Je mi to jedno.
16. Děkuju lidem, kteří tenhle příběh čtou a dokáží číst mezi řádky, chápou tento příběh.17. Nelíbí se vám co jsem tady napsala? Je mi to asi úplně jedno. Takže si ty komentáře typu. Že tenhle příběh je stejně sračka a že bych měla skončit. Strčte někam. Jsou mi jedno.
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romance2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...