jsi to nejcenější co mám

1.1K 100 23
                                    

Vzbudily mě nějaké zvuky. Bála jsem se co nebo kdo to zase je. Proto jsem vzbudila Mattyho. ,, zlato co se děje.?" rozespale se zeptal a sedl si. ,, bojím se." ,, čeho pak?" ,, já.. Slyším nějaký zvuky." Matty nic neřekl zvedl se z postele a odešel. Sedla jsem si a přitáhla si deku víc k sobě.

Z pohledu Mattyho
Šel jsem rovnou do jejího pokoje od kud ten zvuk šel. Opatrně jsem otevřel dveře a rozhlídl se po pokoji. Nikde nic. Viděl jsem otevřený okno tak jsem k němu přešel a chtěl ho zavřít ale pohled mi spadl na kus papíru co tam byl vloženej. Vzal jsem ho okno zavřel rozložil ten papír a začal číst.

Ahoj beruško nemysli si že když si blokneš moje číslo tak že to skončí. Budeš prostě moje ať to bude po dobrým nebo po zlým je mi to jedno budeš prostě moje. A já tě budu moct šukat od rána až do večera.
S láskou nadrženej ,, doktor,,

Dočetl jsem to a byl dost naštvanej. On ji prostě pokoj nedá debil jeden. No nic v pondělí si to s ním prostě vyřídím. Má jediný štěstí že je pátek. Papír jsem si dal do kapsy a vrátil se zpátky za Kat.

Z pohledu Kat

Matty se po nějaký době vrátil zpátky a sedl si ke mě. Hned jsem se k němu přitulila. ,, co to bylo?" zeptala jsem se. ,, jen otevřený okno nic víc nemáš se čeho bát zlato." ,, hmmm... Dobře." ,, miluju tě a nedovolím aby se ti něco stalo jsi to nejcenější co mám.",, taky tě miluju." ,, co budeme dělat je jen něco kolem pátý."   ,, zajdeme nakoupit už tady zase skoro nic není." ,, no jo no Stuart to zase všechno požral." řekl Matty a dělal jakoby on nic nejedl. ,, jo jasně ty si toho taky dost snědl." ,, to není pravda a teď už se jdi oblíct ať mužem jít." ,, dyť už jdu."  zvedla jsem se z postele a šla se převlíct. Dala jsem si černý roztrhaný džíny s černým tílkem a přes to červenou crop top mikinu. Vlasy jsem si jen pročísla a nechala rozpuštěné. Vylezla jsem z koupelny a viděla Mattyho kterej už byl taky oblečenej. Sešli jsme dolů a Stuart nikde. Asi bude venku. Vyšli jsme před barák já zamkla Matty mě chytil za ruku a vyrazili jsme směr obchod. Po cestě jsme potkali Sebastiana. Pozdravila jsem se s ním a následně obejmula. ,, hele zítra pořádám párty jste zvaní." ,, Ok počítej s námi. "  zasmála jsem se a Seb taky. Matty celou dobu stál za mnou a měl ruce v pěst. Je až moc majetnickej. Měl by se uklidnit. ,, no nic my už půjdeme tak zejtra." ,, jo jo zejtra tak čau. " ,, ahoj." chytla jsem Mattyho za ruku a táhla ho pryč. Pro jistotu ať mu nic neudělá. Došli jsme do obchodu a nakoupili pár potřebných věcí. Ať je doma teda aspoň něco. Zaplatili jsme a šli domů. Po cestě bylo ticho neveděla jsem co s ním je. Došli jsme domů a já šla do kuchyně vybalit nákup. Matty šel za mnou a celou dobu co jsem ten nákup vybalovala byl opřenej o linku a koukal na mě. ,, děje se něco?" zeptala jsem se jelikož už mě jeho pohled dost znervózňoval.
,, ne mělo by?" ,, já nevím celou cestu si mlčel a teď tady stojíš a furt na mě čučíš. Tak co se děje?"
,, Kat slíbíš mi něco?" zeptal se opatrně. ,, jo ale co?" ,, no...

Tak konec další kapitoly snad se vám líbila.



Ne dělám si srandu. Možná.




,, no... Slib mi že mě nikdy neopustíš." smutně na mě koukl  a pak sklopil pohled. ,, Matty já nemám důvod tě opouštět. Sakra proč bych to taky dělala?" ,, až tě třeba omrzím." ,, Matty no tak já tě miluju takže nemusíš mít strach." přešla jsem k němu a pořádně ho objala.

Omlouvám se za tak špatnej konec ale už několikrát se mi kapitola vymazala měla jsem tam něco přes 2000 slov. Měla to bejt speciál kapitola ale nakonec není. Taky se mi hnusí psát zamilovaný věci. A jelikož je tenhle příběh teď docela dost zamilovanej nejradši bych ho smazala.




Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat