Autonehoda

639 67 12
                                    

Z pohledu Mattyho

Po tom co jsem konečně vyšel z letadla moje kroky mířily rovnou na parkoviště kde už bylo moje auto. Zavazadla jsem si hodil do kufru, nasedl do auta a vydal se k Jacobovi domů. Jelikož mi psal že u něj Kath je.

Na semaforu zasvítila zelená barva a já se rozjel. Během minuty jsem ale ucítil náraz z boku a šílenou bolest. Nemohl jsem nic dělat. Praštil jsem se nejspíše do hlavy a dál si nic nepamatuji.

Z pohledu třetí osoby.

Mladík se v jeho černém BMW rozjel ale během vteřiny to do něj napálil řidič dodávky který si právě horlivě četl noviny. Místo toho aby mu šel pomoct začal kontrolovat jestli je jeho auto v pořádku. Mezitím se kolem mladíka nahrnulo několik lidí ale nikdo nevěděl co dělat už jen proto že auto bylo namáčklé na sloupu. Naštěstí se tam ale objevil postarší muž vyšší postavy v obleku a zavolal záchranku.
Nečekal než sanitka přijede a radši se snažil mladíka z auta vyprostit. Nakonec mu na pomoc přišel i mladý pár který zrovna procházel okolo místa nehody. Po pěti minutách mladíka dostali ven a během chvilky přijela i sanitka ze které vyskočili dva záchranáři a už se o všechno postarali. Ještě než odjeli poděkovali těm třem lidem za to že ho dostali ven už jen kvůli tomu že se nemuseli zdržovat s mohli s ním jet rovnou do nemocnice.

Z pohledu Kath

S Jacobem jsme zkoukli už tři filmy. Chtěla jsem pustit další když v tom se mi začal někdo volat. Bylo to neznámé číslo. Nejistě jsem to zvedla a promluvila.,, a.. Ano?

,, Dobrý den je u telefonu  Kath Deerová? Ozvalo se u druhé strany.

,, ano."

,, tady fakultní nemocnice Djaiplay. Přivezli jsme sem vašeho přítele a vy tady jste uvedena jako nejbližší osoba."

Potom co jsem to slyšela jsem přestala dýchat. Nemohla jsem tomu uvěřit. Nechápala jsem to. Byla jsem totálně v háji. Nakonec jsem ze sebe dostala aspoň něco.
,, co se stalo?"

,, váš přítel Mattyas měl vážnou autonehodu.. Smetla ho dodávka a kdyby tam nepřispěchali žádní lidé už by byl mrtev."

,, a co je s ním teď.?"

,, právě v tuto chvíli je na sále. Má několik mnohočetných zranění. Vnitřní krvácení, otřes mozku, zlomená žebra a i obě dvě nohy. Bohužel je na tom velmi špatně."

,, k..kdy se mu to stalo? "
,, asi před půl hodinou před chvíli byl přijat sem a jel rovnou na sál."

,, dejte mi chvilku hned tam budu." típla jsem hovor mobil si dala do kapsy od kalhot chytla Jacoba který na mě celou dobu jen nechápavě zíral za ruku a táhla ho k autu.

Ahojky,
Další kapitola na světě doufám že se aspoň trochu líbila. Každopádně vám děkuju za každý váš votes nebo komentář. I když na komentáře moc neodpovídám dělají mi neskutečnou radost. Každopádně konečně jsem se dokopala k napsání další kapitoly tak doufám že stála aspoň za to přečtení. ❤❤❤

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat