...

311 35 7
                                    

Z pohledu Kath

Moje oči se zaplnily slzami.
Nemůžu. Nemůžu ztratit dalšího člověka, kterého miluji.
On mě nemůže opustit.
Proč?
Proč to jen dělá?
Proč musím furt takhle trpět?
Jsem s ním těhotná!
Nemůže mě opustit.
To mi nemůže udělat.
Já to bez něj nezvládnu.
Nechci.
Nechci už žít.
Už nechci zažít další bolest.
Už ne.
Už ne prosím?
Co jsem komu udělala?
Sakra co?
Proč jsem se vůbec narodila?
Proč?
Bože aspoň jednou v životě chci být šťastná.
Ne já už nechci.
Už to nezvládám
Už nechci být ta silná.
Už vážně ne.

Jsem v prdeli. A to doslova. Jak psychicky tak fyzicky. Co jsem komu udělala?
Moje myšlenky mi nedaly pokoj. Už jsem asi vážně blázen. Sedím v nemocničním pokoji a čekám na Seba, který pro mě má přijet. Proč pro mě ale nepřijede Matty? Při téhle otázce jsem se zase nanovo rozbrečela.
Vážně nemůžu mít život bez jakýchkoliv problémů a starostí? Vážně ne? Ale proč? Sakra proč zrovna já? To tě tam ty kreténe, nahoře baví? Vážně tě baví koukat se na mě jak trpím.?
Připadám si jako blázen. Mluvím sama se sebou.
Asi bych to vážně měla všechno skončit. Vždyť proč ne? Jsem v nemocnici. Aspoň mě odvezou do márnice, která tu je. Nebudu muset doma zašpinit celou koupelnu od krve...






Omlouvám se..vážně! vím jsou tam vulgární slova ale já to v sobě prostě nedokážu dusit.
Jinak poslední dny mi píšete tady na wattpadu..bohužel mi nechodí upozornění a tak si kolikrát zprávy ani nevšimnu.
Pro ty co mi budou chtít napsat a mají insta nebo fb budu radši když mi napíšete tam..teď jsem nejčastěji na insta..na mess se sem tam podívám ale už tam netravím tolik času.

Insta: kkristinecka - mám soukromý účet ale každýmu to přijmu.

Fb: Kris Týna

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat