,, Takže na něj uděláme past? " zeptal jsem se abych to dobře chápal. ,, jo budeme se vydávat za nějakou nadrženou děvku která si chce zašukat." ,, tyvole kámo jestli tohle nevyjde tak už nic." ,, v pohodě Bro každopádně Kat se nic nedozví oba budeme mlčet,." jen jsem přikývl. Máme skvělej plán teď ještě aby vyšel.
,, jdem do toho teď?" zeptal se mě Jacob. ,, jo jasně." vytáhl jsem z kapsy mobil. A najel na to číslo. ,, co mu mám napsat?" ,, prvně napiš mami jsem doma. Bude to jako omyl a pak s nim navážeme konverzaci." ,, ok" jak řekl tak jsem taky udělal. Napsal jsem Mami jsem doma a odeslal to. Čekali jsme jen chvilku než odepsal. ,, Kamo už odepsal ." ,, a co?"Kočičko tvoje mamka nejsem ale jestli seš doma sama klidně se stavím 😉
,, ok dáme se do toho."
My: ok a budeš mi taky do ruky dávat párek?
On: co?
My: kluci u nás ve škole když se s námi chtějí vyspat nás pozvou k sobě domů a dají nám do ruky párek. My musíme ukázat co všechno umíme a až potom se s námi vyspí.
Dostali jsme záchvat smíchu. Děláme si z něho jen prdel. Tohle totiž holkám vážně neděláme.
On: ne to fakt nedělám .😂 mám rád když se jde rovnou na věc.
My: hmm mám to stejně mám ráda když se jde rovnou na věc a je to tvrdý.
On: ty jsi moje holka 😍 jsi nadržená? 😘
My: jo
On: uděláme se spolu?
My: jo 😉
On: Tak mi prvně lásko řekni co by si mi udělala 😍😍😍
,, hej kámo to je fakt nějakej nadrženej úchyl ." řekl jsem a dostal záchvat smíchu. ,, bude chtít fotky nějaký budeme muset stáhnout." řekl jacob a už si bral můj nootebok a hledal nějaký fotky. já mezitím odepisoval tomu kokotovi.
My: no..... Tak prvně bych si ho dala do ruky a jezdila s ní po žaludu jezdila po něm dokud by jsi nebyl dostečně nadrženej pak bych si ho dala do pusy a ty by sis mohl určovat tempo až by ses udělal tak bych to spolkla 😊
On: ach to bych si nechal líbit
,,Hej kurva kámo on mi poslal ten jeho hnus." jen jsem to řekl a běžel se vyzvracet. Tohle jsem vážně vidět nemusel. Jacob se mi jenom smál. Nakonec mi ukázal fotku já ji vyfotil na mobil a poslal mu jo taky.
On: Kočičko jsem nadrženej. Uděláme se spolu?
My: jo😊😍
On: už si prstíš ?
My: A..Ano
On : už... Už budu lásko
,,Hej to je fakt nechutný " řekli jsme s Jacobem naráz a dostali záchvat smíchu až z toho spadl z postele.
My: aaaaa.... Už budu 😍😍😍
On: konečně bylo by lepší kdyby jsme se někde setkali
,, napiš mu příští měsíc musíme zjistit co chce udělat Kat a najdem nějakou kundu která bude předstírat že se s nim chce vyspat. " ,, ok"
My: příští měsíc budu mít o hodně víc času tak jestli budeš chtít. 😉
On: tak se pak domluvíme 😍
My: jj už musím tak ahojky 😘😘😘
On: čauky ❤
,, ok tak to by jsme měli." řekl jsem a plácl si s Jacobem. Není zas tak špatnej.
Ahojky tady máte další kapitolu snad se vám aspoň trochu líbila. Každopádně děkuju všem co se mi snažili pomoct ale i tak nwm co dělat. Dneska byl zase aktivní a nedokázal mi napsat.
Jinak omlouvám se za chyby . ❤💔
ČTEŠ
Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4
Romantizm2# když jsem ho spatřila nemohla jsem uvěřit vlastním očím. Byl úplně jiný. Kráčel si to přímo ke mě a já mohla cítit jeho mentholovocigaretovou vůni, která mně doslova omámila. Byla jsem si ale jistá že už to není ten Matty. Ten kterýho jsem tak mi...