?

1.1K 68 57
                                    

všichni z vás se mě ptají proč končím nemám čas odepisovat na všechny komentáře kde mě prosíte abych nekončila takže to napíšu sem. 

na konci minulýho školního roku jsem se pohádala s kamarádkama psala jsem vám to sem a tak nějak se přes to přenesla. Ale jelikož s nimi chodím do stejné třídy nejde to. Každý den čelím urážkami na mou osobu. Posměšky a další naschvály. Už mě kvůli nim začali mlátit i kluci. 

Od začátku tohoto školního roku už jsem asi dva týdny chyběla a to jen protože jsem tam kvůli nim nechtěla chodit. Do školy jsem vždy chodila moc ráda a dost dobře jsem se učila každý rok pochvaly od ředitele a můj prospěch byl celkově dost dobrý. Ale tento rok je to jinak z písemek mám samý trojky a na to že je začátek roku mám už dvě poznámky. V tělocviku kterej jsem vždycky měla ráda ale ted už jsem měsíc necvičila vždycky jsem si něco vymyslela jen abych nemusela cvičit.

Prostě ty holky mi začínají níčit život kamarádky které se se mnou dřív bavily mě ted ignorují protože tam ty jim o mě něco nakecaly. Už se to odráží i na mojí psychice. Začínám mít zase sklony k sebepoškozování. Ale ještě jsem to neudělala. Každou chvilku brečím stačí jedno slovo proti mě a já se rozbrečím. Moje mamka začala tušit že se něco děje a dostala to ze mě. Dneska jsem byla mojí učitelky na češtinu která je taky psycholožka. Takže ted k ní budu chodit a ona se mi bude snažit nějak pomoct. I když si nemyslm že to půjde.

Ještě k tomu ten kluk se kterým jste mi pomáhali tak no.. pořád spolu chodíme ale stejně mi připadá že jsme ,,kamarádi ,, myslela jem si že on mi bude oporou ale on ani neví že se něco děje.

a do třetice jsem ztratila lidi který jsem měla fakt dost ráda celý se to rozpadlo a já ted už nemám oporuvůbec nikde. Sama už nevím co dělat abych byla aspon trochu v pohodě.

každopádně Příběh nikomu předávat nebudu aby se rozvíjel dál bylo by to proti mě. Když už něco začnu chci si to dokončit sama. Nemám ani žádnýho kamaráda nebo člověka kterýmu bych tolik věřiila a přenechala mu to. I kdybych to udělala nebyla bych spokojená.

každopádně píšetemi at na reakce ostatních nekoukám ale ono to nejde když mi pak píšou už i do zpráv že jsem normální p*** a nwm co ještě a taky že můj příběh je o hovně..

moc mi to ted nepomáhá a tohle byla asi poslední kapka ke konci.

nevím jestli pokračovat nebo ne samotný se mi ted nechce psát a nemám na to čas ani náladu. Prostě už to není to co před tím. možná psát dál budu ale kapitoly budou dost málo ale pochybuji že pokračovat vůbec budu.  :(

Miluji tě ale bojím se ti to říct #2,#3, #4Kde žijí příběhy. Začni objevovat